تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مارس 2021 - 10:18
کد خبر : 18153

تکمیل پروژه آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه در اولویت کاری حوزه عمرانی قرار دارد

تکمیل پروژه آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه در اولویت کاری حوزه عمرانی قرار دارد

آفتاب دنا : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کیامرث حاجی زاده در نشست بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه، اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه آب شرب ۲۴۰ هزار

آفتاب دنا : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کیامرث حاجی زاده در نشست بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه، اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه آب شرب ۲۴۰ هزار نفر در مناطق این ۴ شهر و ۳۰۰ روستای تابعه تامین می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این پروژه برای ما بسیار مهم است، عنوان کرد: انتظار می رود قرارگاه خاتم به فراخور نامش که بزرگ است برای تسریع در اجرای این پروژه کمک کند.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه تامین آب آشامیدنی اولویت نخست این استان است، افزود: اصلاح جاده ها و توسعه راه ها در اولویت بعدی استان قرار دارد.

وی سومین موضوع را ساماندهی ورودی های شهرهای استان عنوان کرد.

حاجی زاده تاکید کرد: آب منطقه ای پیگیر اجرای خط لوله (استقرار لوله ها) و ایستگاه پمپاژ باشد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۳۰ درصد برشمرد و گفت: ۷۰ درصد از این ۳۰ درصد مربوط به استقرار ماشین آلات است و می طلبد قرارگاه خاتم الانبیا نسبت به پاسخگویی شرکت زیر مجموعه در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و با استان همکاری بیشتری داشته باشد.

حاجی زاده با بیان اینکه این طرح در محدوده ای از استان قرار دارد که با تنش آبی درگیر است، تصریح کرد: ما از حق مردم نمی گذریم ولی در صورت اجرای تعهدات حق تیم اجرایی و پیمانکار طرح پرداخت خواهد شد.

حاجی زاده خواستار مشخص شدن زمان تحویل لوله ها شد و افزود: در صورت عمل کردن پیمانکار به تعهدات ما بلافاصله اعتبار مورد نیاز را تخصیص می دهیم‌.

وی تاکید کرد: در حد توان تعامل و همکاری لازم را با پیمانکار پروژه خواهیم داشت.

حاجی زاده با بیان اینکه انتظار می رود آب منطقه ای نظارت بیشتری بر روند اجرای این طرح داشته باشد، گفت: قراردادی که باید ۳۶ ماهه به اتمام می رسید اکنون و علی رغم گذشت ۴۶ ماه تنها شاهد پیشرفت ۳۰ درصدی آن هستیم.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: به سرانجام رسیدن این پروژه در اولویت کاری ما قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی