تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 مارس 2021 - 22:08
کد خبر : 18129

پروژه بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی ورودی چرام -باشت افتتاح شد

پروژه  بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی ورودی چرام -باشت افتتاح شد

آفتاب دنا : با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پروژه مهم بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی ورودی چرام -باشت به نمایندگی از ۶ پروژه در شهرستان چرام افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، عصر امروز در آئینی با حضور رئیس

آفتاب دنا : با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پروژه مهم بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی ورودی چرام -باشت به نمایندگی از ۶ پروژه در شهرستان چرام افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، عصر امروز در آئینی با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور،معاون عمرانی استاندار،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ،مدیر عامل شرکت برق ،مدیر کل راه و شهرسازی،مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری،فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آیین افتتاح پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد.

در این آئین پروژه مهم بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی ورودی چرام -باشت به نمایندگی از ۶ پروژه در شهرستان چرام با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

از میان این پروژه ها ورودی شهر چرام به سمت باشت یکی از دغدغه های مهم مردم بود که این مسیر سالها به دلیل نیمه کاره رها شدن،شاهد تصادفات زیادی بودیم و متاسفانه جان چند جوان را هم گرفت.

در بهمن ماه امسال بود که با ورود حاجی زاده معاون عمرانی استاندار بهسازی،روکش آسفالت و ایمن سازی این ورودی در دستور کار قرار گرفت.

در بازدیدی که معاون عمرانی و مدیران کل از ورودی چرام داشتند ساماندهی این پروژه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شد و قرار شد در مدت ۴۵ روز این پروژه را به بهره برداری برساند که خوشبختانه کمتر از ۳۰ روز این پروژه به اتمام رسید و زیر بار ترافیک رفت و یکی از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان چرام رفع شد.

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در این آئین اظهار داشت: یکی از اولین مواردی که ما از ابتدا با دستور استاندار بر آن تاکید داشتیم بحث جاده های استان بود که یکی از اولویت ها همین جاده ورودی شهر چرام بود که متاسفانه شاهد تصادفات زیادی در آن بودیم.

وی به بازدید ابتدایی خود به همراه مدیران مربوطه از این جاده اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که در شروع کار و با حضور مدیران دستگاه های مختلف از این جاده داشتیم تصویب شد که کار ساماندهی این محور شروع شود و با وجودی که وعده دو ماهه برای انجام پروژه داده شده بود اما امروز در کمتر از یک ماه به بهره برداری رسید.

حاجی زاده ادامه داد :در کنار زیرسازی، آسفالت و موضوع باند دوم جاده کارهای دیگر همچون بحث روکش و روشنایی و نیوجرسی و همچنین روکش آسفالت قدیم نیز اضافه شد که الحمدالله امروز با حضور معاون‌محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور به بهره برداری رسید.

وی خدمات انجام شده در استان را خدمات نظام خواند و گفت: خدمات خوبی در حال انجام است که البته همه اینها خدمات نظام هستند و با این وجود شایستگی مردم بیش از این است.

حاجی زاده پیگیری محورهای مواصلاتی استان را از مهم‌ترین اولویت های عمرانی استان عنوان کرد و بیان داشت: با پیگیری و جذب اعتبارات لازم و تکلیفی که برای اداره راه و شهرسازی مشخص کردیم ساماندهی جاده چرام به دهدشت و دهدشت به طولیان به زودی نهایی خواهد شد.

حاجی زاده با اشاره به جذب اعتبار برای دو پروژه کمربندی یاسوج و یکی از تونل های مسیر بابامیدان به یاسوج از دیگر فعالیت های حوزه راه گفت و افزود: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی در آخر سال که قاعدتا کار دشواری است اعتبار دو طرح مهم در استان را گرفتیم و در همین راستا نیز فردا در کهگیلویه خواهیم بود تا با حضور نماینده محترم ولی فقیه پروژه های زیادی را افتتاح و کلنگ زنی نماییم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری به استان تشکر کرد و گفت: این سفر اولین سفر استانی معاون‌ وزیر بعد از انتصاب بود که طی بازدیدی که از محور باشت به چرام داشت وعده های خوبی داده شد که انشالله بزودی عملیاتی خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی