تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 مارس 2021 - 19:56
کد خبر : 18122

صنعت گردشگری شاه کلید توسعه استان / تکمیل پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت است

صنعت گردشگری شاه کلید توسعه استان / تکمیل پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت است

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت به پروژه های نیمه تمام استان شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، استاندار در ادامه دیدارها و رایزنی های خود در تهران امشب با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت به پروژه های نیمه تمام استان شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، استاندار در ادامه دیدارها و رایزنی های خود در تهران امشب با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی استاندار را در این دیدار همراهی کردند.

استاندار در ابتدا به زلزله شهرستان دنا اشاره کرد و گزارشی از آخرین روند اقدامات و امداد رسانی ها به آسیب دیدگان و همچنین آغاز آوار برداری ها و بازسازی ها ارایه داد و خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد.

حسین کلانتری در این دیدار ضمن تشریح وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به ظرفیت های طبیعی، کشاورزی ،انرژی و گردشگری را مهمترین راهکارهای پیشرفت و توسعه استان خواند.

وی همچنین در این نشست مهمترین نیازها و اولویت های استانی برای پیشرفت و توسعه استان و خواسته های مردمی را تشریح کرد.

کلانتری در ادامه تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های راه های مهم استان، سدها و تکمیل پروژه های آب رسانی به شهرهای استان و همچنین پروژه های بهداشت و درمان و بیمارستانها و طرحهای نیروگاهی و مسکن استان را خواستار شد و گفت: با تخصیص اعتبارات لازم می توان این پروژه های مهم را در اسرع وقت تکمیل کرد.

گفتنی است این نشست هم اکنون در حال برگزاری است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی