تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مارس 2021 - 17:39
کد خبر : 18081

۳۰تن روغن از ۱۸ اسفند در یاسوج توزیع می شود

۳۰تن روغن از ۱۸ اسفند در یاسوج توزیع می شود

آفتاب دنا: معاون بازرگانی داخلی صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم در حوزه کالاهای اساسی ۳۰تن روغن در یاسوج توزیع می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید امیر تیمور موسویان در گفت‌وگو با خبرنگاران از توزیع ۳۰تن روغن در یاسوج خبر

آفتاب دنا: معاون بازرگانی داخلی صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم در حوزه کالاهای اساسی ۳۰تن روغن در یاسوج توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید امیر تیمور موسویان در گفت‌وگو با خبرنگاران از توزیع ۳۰تن روغن در یاسوج خبر داد و گفت: این میزان روغن با مباشرت بیش از ۴۰ واحد منتخب صنفی از روز دوشنبه ۱۸ اسفند در شبکه توزیع عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم در حوزه کالاهای اساسی و با نظارت مستقیم بازرسین این میزان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: از بتدای مهرماه و با کمبود کالای روغن مصارف خانوار و بر اساس پیگیری‌های انجام شده میزان ۳۷۰۰ تن روغن جذب ودر بازار استان توزیع شده است.


موسویان بیان کرد: همه عاملین توزیع ملزم به رعایت قیمت مصوب و نصب تابلوی عاملیت توزیع و اخذ نقش تجاری در سامانه جامع تجارت بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند، ضمن اینکه عرضه کالا تا رفع التهاب از بازار و روانسازی شبکه توزیع ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را به ستاد خبری ۱۲۴ گزارش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی