تاریخ انتشار : جمعه 5 مارس 2021 - 11:36
کد خبر : 18047

نگاه دستگاه ورزش و جوانان المیپک ۲۰۲۱ توکیو است/حمایت دستگاههای اجرایی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان

نگاه دستگاه ورزش و جوانان المیپک ۲۰۲۱ توکیو است/حمایت دستگاههای اجرایی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان

آفتاب دنا: علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : نگاه دستگاه ورزش و جوانان المیپک ۲۰۲۱ توکیو است ، دستگاههای اجرایی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان حمایت کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه

آفتاب دنا: علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : نگاه دستگاه ورزش و جوانان المیپک ۲۰۲۱ توکیو است ، دستگاههای اجرایی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد که در سالن دولت با حضور استاندار و اعضای شورای تربیت بدنی و ورزش برگزار شد،در خصوص رشد وتوسعه ورزش همگانی و قهرمانی بحث و تبادل نظر شد.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان گفت : نگاه دستگاه ورزش و جوانان المیپک ۲۰۲۱ توکیو است ، دستگاههای اجرایی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان حمایت کنند.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های کلانتری استاندار استان ، ورزش را عامل جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاریهای جامعه و اجتماع برشمرد و افزود :شورای تربیت بدنی و ورزش با ۱۴ عضو این کمیته برگزار می شود.

علوی عنوان کرد : اقدامات موثر در رشد و توسعه ورزش قهرمانی ،همگانی و زیر ساخت های فرهنگی و عمرانی انجام و همچنین ستاد بازیهای المپیک در دستگاه ورزش و جوانان استان تشکیل می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب شانس پریسا جهانفکریان ،سامان پاکباز و علی پیروچ سه ورزشکار هم استانی در رشته های وزنه برداری بانوان،پرتاب وزنه جانبازان و معلولین و پرتاب نیزه در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو خبر و بیان داشت :رکورد گیری سامان پاکباز برای کسب سهمیه ۲۱ اسفندماه برگزار می شود.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،کسب کرسی های فدراسیون ها را یکی از اهداف ورزش استان برشمرد و کسب کرسی فدراسیون ها در سال ۱۳۹۹ توسط روسای هیات های فوتبال ،پرورش اندام ،اسکیت ،روستایی و عشایری ،انجمن های ورزشی ،هندبال ،ناشنوایان ،کونفگو ،رزمی ،قایقرانی را برگ زرینی از افتخارات ورزش استان برشمرد.علوی از کسب مدال های خوش رنگ قهرمانان و ورزشکاران استان در رشته های مختلف سخن و بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل باشگاه های ورزشی فراز بام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران در رشته هندبال بعنوان بازوان هیات های استانی تاکید کرد.

وی بر حضور روسای فدراسیونهای کشور در استان در معرفی و شناسایی زیر ساخت های عمرانی ،فرهنگی و و رزشی تاکید و اظهار داشت :استان کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت پایلود رشته های مختلف در کشور است .

این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از احداث ۹۶ پروژه ورزشی در سال ۱۳۹۸و ۲۴ پروژه در سال ۱۳۹۹ بعنوان یکی از دستاوردهای مهم حوزه فنی و مهندسی اداره کل ذکر و اظهار داشت :سرانه فضای ورزشی استان به ۹۶ صدم متر مربع رسیده و انشاالله با افتتاح وبهره برداری از پروژه های در دست اجرا ،این رقم در سال ۱۴۰۰ به یک متر خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکید کرد: استاندار حامی اصلی ورزش و ورزشکاران است، و در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزش نقش موثر و ویژه‌ای دارند.

علوی در ادامه اضافه کرد: کلانتری نقش بسیار حائز اهمیتی در تشویق و ایجاد انگیزه مضاعف برای حضور بهتر ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی داشته و این امر، موجبات ترقی ورزش را در کنار فعالیت‌های هیئت های ورزشی در سطح کشور فراهم کرده است .

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از تدبیر جدید دستگاه ورزش استان در سال ۱۴۰۰ در جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی طبق منویات مقام رهبری خبر و سلامتی مردم و احاد جامعه را بعنوان یکی از ارگان مهم وضروری دانست و از تعامل دستگاه ورزش و جوانان استان با دستگاهای اجرایی در جهت ارتقای ورزش همگانی خبر داد.مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری المپیک ۲۰۲۱ در مرداد ماه ۱۴۰۰ در توکیو خبر و خواستار حمایت دستگاههای اجرایی استان از قهرمانان و ملی پوشان در این رویداد مهم شد .

علوی بر نقش شهرداریها در توسعه ورزش همگانی در استان تاکید و خواستار حمایت و سرکشی فرمانداران شهرستانها از قهرمانان و مدال آوران ورزش شد.

در این جلسه مدیران و معاونین دستگاههای دانشگاه علوم پزشکی ،آموزش و پرورش استان ،امور بانوان استانداری،صدا و سیمای مرکز استان و روسای قایقرانی ،ورزش کارگری و همگانی استان به تشریح برنامه ها و راهکاریهای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اشاره و بر حمایت دستگاههای اجرایی از ورزش و جوانان استان تاکید کردند.

پرویز یزدانپناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تامین سلامت هدف اصلی ما است و توسعه ورزش نقش مهمی در تامین سلامت دارد. ما حاضریم در این زمینه همکاری داشته باشیم و برای حمایت از ورزشکاران اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی افزود:در دنیای امروز ورزش یک علم است و تا آموزش خوب نباشد ورزش هم خوب نمی شود تربیت بدنی باید از ظرفیت دانشگاه ها استفاده کند.

وی اظهار داشت: آسیب‌های ورزشی زیاد است و دلایل آن می‌تواند اشکالات تمرینی، کمبود تجهیزات پزشکی، رطوبت هوا و … باشد که باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

پیشنهاد می‌کنم امتیاز استخدام به ورزشکاران مقام‌آور و مدال‌آور داده شود تا انگیزه‌ها بیشتر شود.

نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های ورزش بانوان گفت: دو پارک بانوان در استان ایجاد شده ولی متاسفانه از نظر امکانات و تجهیزات دارای ضعف هستند که خواستار تجهیز این پارک‌ها جهت استفاده بانوان هستیم.

علی شهابی‌نسب، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این نشست گفت: در زیر ساخت‌ها، مقام خوبی در کشور داریم و در سال ۹۹ حدود ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در بحث زیر ساخت به اداره ورزش و جوانان اختصاص داده شده است.

علی شهابی‌نسب اظهار داشت: این استان در زمینه ورزش بسیار مستعد است و تیم فولاد یاسوج و فرازبان دهدشت نشان از استعداد جوانان این استان دارد.

وی در پایان بیان کرد : مشکل اصلی ما نبود اسپانسر برای این تیم‌ها است و بخش خصوصی هنوز به این موضوع ورود نکرده است و باید شهرداری‌ها، شرکت‌ها، نفت و گاز، آب و فاضلاب که شرایط حمایت از تیم‌ها را دارند، ورود کنند تا تیم‌ها تقویت شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی