تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 مارس 2021 - 22:33
کد خبر : 18038

هشدار در خصوص شیوع کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار در خصوص شیوع کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود کرونای انگلیسی به استان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی وارد  استان شده گفت: متاسفانه این ویروس وارد استان شده و  تلفات هم‌ داشته است لذا رعایت پروتکل‌ها بسیار بسیار

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود کرونای انگلیسی به استان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی وارد  استان شده گفت: متاسفانه این ویروس وارد استان شده و  تلفات هم‌ داشته است لذا رعایت پروتکل‌ها بسیار بسیار بسیار حائز اهمیت است.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به خطر بالای ویروس کرونای انگلیسی افزود: این ویروس در کمتر  از ۷۲ ساعت ریه فرد را درگیر می‌کند یکی از بهترین پزشکان متخصص استان به دلیل اینکه یک بیمار کرونای انگلیسی را معاینه کرده درگیر شده و در وضعیت بدی است و نمی‌دانیم باید چه کنیم.

وی بعد از اینکه آخرین وضعیت این پزشک متخصص را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جویا شد گفت: طبق گفته دکتر یزدان‌پناه وضعیت این پزشک تغییری  نکرده، کرونای انگلیسی همه را درگیر می‌کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زلزله سی‌سخت اعلام کردیم نیازی به حضور نیروی انسانی از خارج استان نداریم، گفت: تیمی خارج از استان آمده بود که ۴۰ درصد مبتلا به کرونا بودند می‌خواهیم مردم زلزله‌زده را به آرامش برسانیم اگر خدای ناکرده به ویروس انگلیسی دچار شوند آنوقت چیکار کنیم؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی