تاریخ انتشار : جمعه 22 آگوست 2014 - 9:04
کد خبر : 1802

وصول درآمدهای مصوب کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری دو برابر افزایش یافت

وصول درآمدهای مصوب کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری دو برابر افزایش یافت

نسیم دنا-  معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وصول درآمدهای مصوب این استان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزایش یافته است. به گزارش  نسیم دنا  حسن نوروزی  در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان افزود: درآمدهای عمومی و اختصاصی پیش بینی شده استان در

نسیم دنا-  معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وصول درآمدهای مصوب این استان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

IMG18334450به گزارش  نسیم دنا  حسن نوروزی  در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان افزود: درآمدهای عمومی و اختصاصی پیش بینی شده استان در کل مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان است که در سال ۹۳ این مبلغ باید وصول شود.

وی اضافه کرد: از این مبلغ ۱۲۷ میلیارد تومان عمومی و سه میلیارد تومان آن اختصاصی است.

نوروزی اظهار داشت: بخش عمده درآمدهای عمومی استان در سال ۹۳ معدل ۸۵ درصد را مالیات‌ها تشکیل می دهد که اداره ‌کل مالیاتی متولی جمع‌آوری این بخش از درآمدهای عمومی استان است. وی گفت: هرچه قدر در تحقق درآمدهای مالیاتی موفق شویم در پایان سال در قالب مازاد درآمدها رقمی بیشتر به استان ما اختصاص داده می‌شود و به پروژه های عمرانی شتاب بیشتری خواهد بخشید.

معاون استاندار از تحقق ۸۵ درصد از پیش بینی درآمدهای عمومی استان در سال گذشته خبرداد و افزود: پیش بینی درآمد عمومی استان در سال گذشته ۱۱۹ میلیارد تومان بود که تا پایان سال ۱۰۲ میلیارد تومان تحقق یافت.

وی بیان کرد: درآمدهای عمومی امسال استان افزون بر ۱۲۷ میلیارد تومان اعلام شده است که با تصویب این رقم درآمدهای استان نسبت به سال گذشته شش درصد رشد دارد.   نوروزی همچنین بر تغییر نگرش برخی افراد به ویژه تولیدکنندگان بزرگ در خصوص پرداخت مالیات تاکید کرد و گفت: مالیات مشارکت برای ارتقای زیرساخت های رفاهی زندگی مردم است و این نگرش باید نهادینه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت مالیات به موقع درشتاب بخشی به اجرای طرح های عمرانی و رفاهی در کشور نقش مهمی دارد و جذب درآمدهای مالیاتی دولت راهکاری برای افزایش و حفظ ذخایر نفتی در کشور و کاهش اتکا به اقتصاد تک محصولی نفت است.

وی رشد و بالندگی کشور را مستلزم مشارکت دولت و مردم دانست و بیان داشت: این مسئله با پرداخت مالیات میسر می شود.

نوروزی پرداخت مالیات را فرصتی برای خدمت بهتر به مردم دانست و گفت: روابط دو سویه و تعامل خوب حاکمیت و مردم در نظام های مردم سالاری دینی بیشتر و روشن تر است که پیامد آن پیشرفت کشور و خشنودی مردم است.

 

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی