تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 19:25
کد خبر : 18004

استفاده از دو ماسک برای جلوگیری از ویروس جهش یافته

استفاده از دو ماسک برای جلوگیری از ویروس جهش یافته

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر استفاده از دو ماسک به صورت هم زمان برای جلوگیری از شیوع کرونای جهش یافته تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، دکتر یزدان پناه با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک در مراکز و مکان های پرتردد گفت: استفاده از ماسک سه لایه در فضاهای

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر استفاده از دو ماسک به صورت هم زمان برای جلوگیری از شیوع کرونای جهش یافته تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، دکتر یزدان پناه با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک در مراکز و مکان های پرتردد گفت: استفاده از ماسک سه لایه در فضاهای سربسته و شلوغ به تنهایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کافی نیست و باید از دو ماسک استفاده کرد.


وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به ۴۵۰ نفر رسیده است.


پرویز یزدان‌پناه بیان کرد: هم اکنون ۱۴۷ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۴۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


وی ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵ هزار و ۳۸ مورد گزارش شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه از هزار و۳۳۲ نمونه نمونه دریافت شده، حدود ۸ درصد موارد مثبت بودند گفت: بیشترین موارد مربوط به شهرستان بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و بقیه موارد در سایرمناطق استان هستند.


یزدان پناه تاکید کرد: با توجه به ورود کرونای جهش یافته به استان، چنانچه محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود به زودی شاهد افزایش مبتلایان، بستری و مرگ و میر در استان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی