تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 19:16
کد خبر : 18000

فاز دوم طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

فاز دوم طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

آفتاب دنا: معاون هماهنگ کننده سپاح استان از اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمدخبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده افزود: قرار شد طی دو هفته پایانی سال از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در کشور تست گرفته شود و ۱۵۰ میلیارد تومان برای

آفتاب دنا: معاون هماهنگ کننده سپاح استان از اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمدخبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده افزود: قرار شد طی دو هفته پایانی سال از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در کشور تست گرفته شود و ۱۵۰ میلیارد تومان برای تست سریع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت:کرونای جهش یافته جدید خیلی کشنده و خطرناک است و باید از ماسک سه لایه یا دو ماسک یا از ماسک n۹۵ استفاده شود.
دکتر یزدان پناه افزود: باید نظارت‌ها بر سی سخت بیشتر شده و ورود و خروج‌ها را کنترل کرد و اگر کسی کمکی دارد بدون حضور ارسال کند.

بانشی معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم ضمن تشکر از تلاش مجریان طرح شهید سلیمانی خواستار کار حمایتی بجای مراقبتی شد و گفت:کار مراقبتی نیاز به تخصص دارد و نیروی ثابت و نیرو‌های بسیج معمولا به شکل ثابت کار نمی‌کنند و متخصص نیستند.




برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی