تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 16:00
کد خبر : 17968

نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده برگزار شد

نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده برگزار شد

آفتاب دنا: نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده امروز و به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در ابتدای این جلسه گفت:آمادگی برای تزریق واکسن در سطح شهرستان لنده بعد از کادر درمانی و

آفتاب دنا: نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده امروز و به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در ابتدای این جلسه گفت:آمادگی برای تزریق واکسن در سطح شهرستان لنده بعد از کادر درمانی و اولویت بندی برای تزریق واکسن به بیماران خاص در سطح شهرستان لنده که اقدام مهمی در جهت کاهش بیماری است.

وی افزود: تبلیغات محیطی خوبی در جهت هشدارهای بهداشتی به کارگران فصلی که در شهرستان ها و استان های همجوار داده شده است و آماده نمونه گیری های روزانه هستیم ولی نیاز است که این مهم توسط خود مردم رعایت شود.

نورمحمد نعمتی تصریح کرد: اجرای مراسمات شبانه در دفن فوتی ها در شهرستان بهبهان نمونه ای از به صدا درامدن آژیر خطر در سطح شهرستان بهبهان است که باید تدابیر شدید برای پیشگیری از این وضعیت باید رعایت شود.

وی تاکیدکرد:در بحث نمونه گیری ها بیش از ۴۷۶۵نمونه گرفته شد که از این تعداد ۹۵درصد بهبودی داریم و کمتر از ۵درصد بیمار داریم که روند ما کاملا کاهشی است و وضعیت شهرستان الان زرد است ولی باید از هم اکنون تدابیر شدیدی برای بحث مقابله با تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی باید داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:در صورت افزایش تعداد بیماران ناچار هستیم گروه های شغلی ۳و ۴را حتما تعطیل کنیم چرا که سلامت جان مردم اولویت اصلی است.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای شبانه روزی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در راستای کاهش بیماری و بیمار یابی در سطح شهرستان است که این اقدام می بایست با همدلی و همکاری همه گروه های مختلف برگزارشود.

تورج رزمجو در ادامه گفت: همه دستگاه ها و ادارات در خصوص بحث مبارزه جدی با بیماری کرونا موظف و مسئول هستند که با ستاد کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: افزایش حجم تست روزانه و تاکید و تشدید اقدامات فوری برای افراد مبتلا به کرونا یک اصل مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شهرداری باید اقدامات فراگیری در خصوص بحث آرامستان و وضعیت دیوار کشی آن انجام دهد و این مسئله باید با همکاری شورای شهر و سایر نهادها اجرایی شود.

رزمجوگفت: برخی کافه ها و قوه سراها و باشگاه های بیلیاردی که بیشترین خدمات را به جوانان دارند متاسفانه مسائل بهداشتی و فاصله گذاری و زدن ماسک اصلا رعایت نمی کنند و باید برخورد ها کاملا قاطع باشد.

وی تاکیدکرد:اماکن ورزشی حتما باید نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی نهایت دقت لازم را داشته باشند و از برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی تا اطلاع ثانونی ممنوع می باشد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در خصوص برگزاری مراسمات عروسی حتما بحث رعایت پروتکل های بهداشتی با حداقل جمعیت در این مراسمات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی