تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 مارس 2021 - 20:24
کد خبر : 17924

افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد /فوت یک بیمار دیگر بر اثر کووید ۱۹ در استان

افزایش شمار بیماران   مبتلا به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد /فوت یک بیمار دیگر بر اثر کووید ۱۹ در استان

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۳۳۲ نمونه نمونه دریافت شده که حدود ۸ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان هستند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۳۳۲ نمونه نمونه دریافت شده که حدود ۸ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان هستند.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۴۷ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۴۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.


وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۰۳۸ مورد گزارش شده است.


وی اضافه کرد: از ۱۳۳۲ نمونه نمونه دریافت شده که حدود ۸ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: با توجه به ورود کرونای انگلیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد، چنانچه محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود، جلوگیری از برگزاری هر گونه تجمعی، استفاده همگانی از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی انجام نگیرد بزودی شاهد افزایش مبتلایان، بستری و مرگ و میر در استان خواهیم بود.


یزدان پناه با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک در مراکز و مکان‌های پرتردد یاد آور شد: فعالیت صنوف مختلف به عنوان محل تجمع افراد و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مکان‌ها تهدیدی برای سلامت مردم است و نیازمند همکاری صنوف و افراد مراجعه کننده به این مکان‌ها می‌باشد.


وی همچنین افزود: استفاده از ماسک سه لایه در فضاهای سربسته و شلوغ به تنهایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کافی نمی‌باشد و باید از یک ماسک سه لایه با یک ماسک پارچه‌ای روی آن و یا از ماسک N95 به تنهایی استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی