تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 فوریه 2021 - 12:19
کد خبر : 17842

آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن جاده یاسوج-اصفهان/ رسانه‌ها از تضعیف دستگاه‌ها بپرهیزند

آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن جاده یاسوج-اصفهان/ رسانه‌ها از تضعیف دستگاه‌ها بپرهیزند

در آئینی با حضور مسئولان استانی از جمله نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی تقاطع حادثه‌ خیز یاسوج به سمیرم  ۲ الی ۶ کیلومتر این محور کلنگ‌زنی شد. نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با تاکید بر نقش محوری حمل و نقل

در آئینی با حضور مسئولان استانی از جمله نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی تقاطع حادثه‌ خیز یاسوج به سمیرم  ۲ الی ۶ کیلومتر این محور کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با تاکید بر نقش محوری حمل و نقل اعم از ریلی، زمینی و هوایی در توسعه همه جانبه، افزود: در بسیاری از استان‌ها دنبال تکمیل آزاد راه‌ها هستند ولی در کهگیلویه و بویراحمد هنوز برخی روستاها از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

مهدی روشنفکر یکی از مهمترین مطالبات و خواسته موکلین خود را داشتن راه ارتباطی مناسب عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی با همکاری و رایزنی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیگر نهادها برای احداث راه‌های روستایی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اهتمام داشته باشد.

وی ساماندهی ورودی شهرها بویژه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری دانست و ادامه داد: چهارخطه کردن جاده یاسوج-اصفهان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها رد دستور کار بوده که با پیگیری انجام شده در بودجه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ پیشنهادی قابل توجهی دیده شده است.

روشنفکر تاکید کرد: مهاجرت روستائیان به شهرها بویژه حاشیه شهر یاسوج نگران کننده بوده تا جایی که بسیاری از روستاها خالی از سکنه شده و بدون شک برخی دیگر نیز در صورت ادامه این روند در آینده نچندان دور خالی از سکنه می‌شوند.

وی با بیان اینکه بدون شک پایداری سکونت در روستاها و مهاجرت معکوس، نیازمند خدمات دهی و ایجاد طرح‌های اشتغالزا متناسب با ظرفیت‌های موجود در روستاها بوده و این مهم با شعار توسط مسئولان محقق نمی‌شود.

 محمدحسین نصیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به دغدغه و تاکید مسئولان استانی مبنی بر ساماندهی ورودی شهرها، گفت: ساماندهی یاسوج به سمت شیراز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی یاسوج به فرودگاه با پیگیری مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شد و امیدواریم بتوانیم در مدت یکسال َبه سرانجام برسد، یاداور شد: ساماندهی روشنایی دهدشت و همچنین قلعه‌رئیسی در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه ورودی چرام به شاه بهرام انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی