تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فوریه 2021 - 13:28
کد خبر : 17818

تقاطع حادثه خیز یاسوج به سمیرم کلنگ زنی شد

تقاطع حادثه خیز یاسوج به سمیرم کلنگ زنی شد

آفتاب دنا: با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی تقاطع حادثه‌ خیز یاسوج به سمیرم کیلومتر ۲ الی ۶ این محور کلنگ‌زنی شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین کلنگ‌زنی گفت: شرایطی فراهم شده تا ورودی شهر ساماندهی شود و امیدواریم این کار هر

آفتاب دنا: با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی تقاطع حادثه‌ خیز یاسوج به سمیرم کیلومتر ۲ الی ۶ این محور کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین کلنگ‌زنی گفت: شرایطی فراهم شده تا ورودی شهر ساماندهی شود و امیدواریم این کار هر چه سریعتر انجام شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این روزها درگیر زلزله سی‌ سخت هستیم و در این شرایط نباید سایر شهرستان‌ها فراموش شود.

وی با تاکید بر اینکه کار مردم روی زمین نماند گفت: به معاونین گفتم به سایر شهرستان‌ها هم سرکشی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه ساماندهی جاده یا سوج_ سمیرم هر چه سریعتر آغاز شود، خاطرنشان کرد: عصر امروز مجددا از این پروژه بازدید خواهم کرد که ببینم آیا پیمانکار کار را شروع کرده یا خیر، و این نشان از اهمیت پروژه دارد.

کیامرث حاجی‌ زاده معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آب شرب روستاها، جاده‌ها روستایی و محورهای مواصلاتی و ساماندهی ورودی شهرها سه اولویت مهم استان است.

معاون امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:در ابتدا با هماهنگی با دستگاه‌ها مسیر یاسوج_ شیراز به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و ۷۰۰ متر خاکبرداری انجام شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز در دستور کار است، افزود: با توجه به توسعه پروازها ساماندهی بلوار فرودگاه مسیر یاسوج به سمیرم به طول ۳ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم، افزود: زیرگذر و روگذر دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم انجام و قبل از سال به اتمام می‌ رسد.

محمدحسین نصیری مدیرکل راهداری با اشاره به دغدغه و تاکید استاندار مبنی بر ساماندهی ورودی شهرها گفت: ساماندهی یاسوج به سمت شیراز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایمن‌سازی یاسوج به فرودگاه با پیگیری مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شد و امیدواریم بتوانیم در مدت یکسال َبه سرانجام برسد.

وی بیان کرد: ساماندهی روشنایی دهدشت و همچنین قلعه‌رئیسی در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه ورودی چرام به شاه بهرام انجام شده است.

گفتنی است این پروژه پس از کلنگ‌زنی بلافاصله شروع به کار کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی