تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فوریه 2021 - 17:40
کد خبر : 17764

نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم زلزله زده است

نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم زلزله زده است

آفتاب دنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مناطق زلزله‌زده سی سخت، گفت: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم تا زمانی که انشاالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سردار “محمد شرفی” در جمع خبرنگاران در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت اظهار داشت:

آفتاب دنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مناطق زلزله‌زده سی سخت، گفت: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم تا زمانی که انشاالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سردار “محمد شرفی” در جمع خبرنگاران در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت اظهار داشت: خدمت همه مردم فهیم و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهرستان دنا اعلام همدردی می‌کنم.

وی ضمن ابراز همدردی با همه شهروندان عزیزی که در این حادثه به نوعی آسیب دیده اند، افزود: همانطوری که مستحضرید و لنز دوربین هایتان به زیبایی اینها را نشان می‌دهد و ما هم این را به صورت سراسری داریم می بینیم، از لحظه اول این حادثه خدارا شکر مدیران استانی بلافاصله امداد اولیه را انجام دادند یعنی من دیده‌ام هم مسیر ها بازگشایی و هم معابر تمیز شده و هم تیم های ارزیابی به موقع سر صحنه رسیده اند.

سردار شرفی تصریح کرد: خیلی از زیرساخت ها مثل برق، آب، مخابرات، تلفن و گاز بلافاصله در کوتاهترین زمان وصل شده است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی هم به لحاظ رسالت و ماموریتهایش در تمام فرآیند این کار از ساعات اولیه حادثه به عنوان اولین سازمان در صحنه حضور داشته و در چهار محور برنامه ریزی بسیار خوبی داشته از جمله بحث امدادرسانی اولیه بوده که در کنار مردم بود، موضوع بعدی تامین نظم و امنیت به ویژه حراست و حفاظت از اموال مردم که تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند و مسئله بعدی بحث ارائه تسهیلات ترافیکی بود که این موضوع در شرایط بحران به عنوان یک موضوع بسیار اساسی است تا امکان تردد و دسترسی سازمان های امدادرسان و درمانی مهیا شود و بتوانند در این بستر فعالیت خودشان را ارائه بدهند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان داشت: مسئله بعدی بحث همکاری با سایر سازمان‌ها برای ادامه این فرآیند بوده و شما مستحضرید که ما از لحظه ورود تا مراحل پایانی این موضوع که بحث عادی سازی و در واقع مرمت سازی و بازسازی است همکاران ما حضور دارند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ویژگی نیروی انتظامی نسبت به سایر سازمان ها در همین موضوع نهفته است، گفت: شاید بعضی از سازمان ها در یک مقطع زمانی بیایند و کارشان تمام شود و بروند ولی ما از اول هستیم و تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد، خدمت رسانی می کنیم.

سردار شرفی با بیان اینکه سردار ” اشتری” فرمانده ناجا همین الان با من تماسی داشتند و گفتند هر چه از نظر تامین منابع انسانی و سایر تجهیزات و ابزار نیاز دارند در اختیارشان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم، تا زمانی که انشالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی