تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آگوست 2014 - 11:41
کد خبر : 1776

ضرورت تسریع موانع موجود بر سر راه تکمیل کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج

ضرورت تسریع موانع موجود بر سر راه تکمیل  کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج

به گزارش نسیم دنا فتاح محمدی درنشست انجمن کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیوارکشی محوطه و نصب انشعابات آب، برق و گاز آن به دلیل کمبود اعتبار هنوز انجام نشده است.

 

نسیم دنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موانع موجود بر سر راه تکمیل و افتتاح کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج هر چه سریعتر برطرف شود.

به گزارش نسیم دنا  فتاح محمدی درنشست انجمن کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیوارکشی محوطه و نصب انشعابات آب، برق و گاز آن به دلیل کمبود اعتبار هنوز انجام نشده است.

وی بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده رفع این مشکلات به اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال نیاز دارد.

محمدی اظهار کرد: شهرداری یاسوج اقدامات لازم برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز به منظور دیوارکشی محوطه کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج را انجام دهد.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج نیز تا حد امکان از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تامین خواهد شد تا این کتابخانه در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

محمدی ابراز داشت: به تازگی مشکلاتی در زمینه جاده ماشین رو کتابخانه عمومی امام علی (ع) یاسوج ایجاد و به دلیل قرار داشتن در ملک شخصی از سوی مالکان مربوطه مسدود شده و امکان ورود خودو به آن وجود ندارد.

وی افزود: این مشکل به زودی در قالب یک بازدید میدانی از کتابخانه عمومی امام علی (ع) یاسوج و با حضور متولیان امر و مالکان زمین مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم برای رفع آن ارایه می شود.

 

 

را ه اندازی دبیرخانه بخش کهگیلویه و بویراحمدشناسی در آینده ای نزدیک در کتابخانه مرکزی یاسوج

 

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: از خیرین درخواست می شود برای رفع مشکلات تکمیل و افتتاح کتابخانه عمومی دولت آباد یاسوج همکاری لازم را داشته باشند.

زینب قربانی افزود: دبیرخانه بخش کهگیلویه و بویراحمدشناسی در آینده ای نزدیک در کتابخانه مرکزی یاسوج تشکیل و راه اندازی می شود.

وی هدف از این اقدام را ثبت و مستندسازی هویت فرهنگی، اجتماعی، تمدنی، تاریخی و باستانی مردم کهگیلویه و بویراحمد دانست و بیان کرد: آثار جمع آوری شده در این بخش برای انجام پژوهش در اختیار کارشناسان، محققان و علاقمندان قرار می گیرد.

قربانی اظهار کرد: از مولفان و نویسندگان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود هرگونه مطلب و نوشته ای اعم از کتاب، جزوه، مقاله، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا، عکس، منبع و یا سندی در مورد کهگیلویه و بویراحمد در اختیار دارند یک نسخه از آن را به کتابخانه مرکزی یاسوج اهدا کنند تا در بخش استان شناسی نگهداری و از آنها استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی