تاریخ انتشار : شنبه 20 فوریه 2021 - 9:20
کد خبر : 17729

بازدید رئیس قوه قضاییه از زندان مرکزی یاسوج

بازدید رئیس قوه قضاییه از زندان مرکزی یاسوج

آفتاب دنا : رئیس قوه قضاییه گفت:از استاندار و مدیران خدمت رسان می‌خواهم حضور و پیگیری در منطقه زلزله زده اولویت آنان در امروز باشد . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس قوه قضاییه در بیست و دومین سفر استانی خود، وارد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد، وی پس از ورود به یاسوج

آفتاب دنا : رئیس قوه قضاییه گفت:از استاندار و مدیران خدمت رسان می‌خواهم حضور و پیگیری در منطقه زلزله زده اولویت آنان در امروز باشد .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس قوه قضاییه در بیست و دومین سفر استانی خود، وارد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد، وی پس از ورود به یاسوج وارد زندان مرکزی این شهر شد.

رئیس قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج با بیان اینکه حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد را توفیقی می‌دانم، گفت: ۲۵ نفر هیات همراه ما در یک ماه گذشته شرایط استان را بررسی کرده اند.

وی افزود: این حضور به خاطر همین جلسات و بررسی‌ها بوده و ابتدا با همکاران و سپس با مسوولان استانی در شورای اداری مباحث مربوط به استان مطرح می‌شود.

رئیس قوه قضائیه، نشست نهایی سفر یکروزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را با شورای قضایی دانست و خاطرنشان کرد: مسائلی را که بتوانیم در استان حل و برخی مسائل را نیز در کشور بررسی و حل خواهیم کرد

رئیسی گفت: ادای احترام می‌کنم به شهدای عالی قدر استان و البته استان کهگیلویه و بویرحمد از استان‌هایی است که شهدای عالی قدری تقدیم انقلاب کرده است.

وی به حادثه تلخ زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا هم اشاره و یادآورشد: این زلزله همه را نگران و البته الحمدالله، اقداماتی برای امدادرسانی از سوی مسوولان استانی و ملی شده و از طریق رسانه ملی آن را دنبال می‌کردم.

رئیس قوه قضائیه گفت: از استاندار و مدیران خدمت رسان می‌خواهم حضور و پیگیری در منطقه اولویت آنان در امروز باشد و البته ما از حضور این عزیزان تشکر می‌کنیم.

رئیسی گفت: از آنان می‌خواهم اولویت را در حضور در منطقه زلزله زده سی سخت بدانند و خدمت رسانی به آنان را دنبال کنند.

وی افزود: امیدوارم خداوند به همه آنان صبردهد و به ما توفیق دهد زندگی آن را هرچه زودتر سامان بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی