تاریخ انتشار : جمعه 19 فوریه 2021 - 18:04
کد خبر : 17721

تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم

تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم

آفتاب دنا: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، گفت: تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علیرضا تابش در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا، اظهار داشت: از همان ساعات اولیه تیم های ارزیابی با حضور در مناطق به ارزیابی خسارات پرداختند. وی

آفتاب دنا: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، گفت: تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علیرضا تابش در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا، اظهار داشت: از همان ساعات اولیه تیم های ارزیابی با حضور در مناطق به ارزیابی خسارات پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه سعی خواهیم کرد خانه به خانه حادثه را بازسازی کنیم، گفت: مردم نسبت به تامین اعتبار در هیئت دولت نگران نباشند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر اینکه تسهیلات لازم به مردم پرداخت می شود، تصریح کرد: هرچه جمع بندی و مورد تایید وزارت کشور باشد آن را عملیاتی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات بنیاد مسکن برای مردم زلزله زده رایگان است، عنوان کرد: تا آخرین خانه را بازسازی می کنیم.

تابش با اشاره به کمک های مردمی در زلزله کرمانشاه، ابراز کرد: مردم، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساختن دوباره دنا ما را یاری می کنند.

وی تاکید کرد: تمام این کمک ها را برای ساخت مسکن مردم به کار می گیریم.

تابش ابراز کرد: اولویت برای ما ساختن خانه های آسیب دیده است و ساخت را بر تعمیر خانه ها ترجیح می دهیم.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات بلاعوض اخیراً تغییر پیدا کرده است، افزود: اما با تمام شرایط کمک خواهیم کرد که خانه های مردم با استفاده از ظرفیت های مختلف هرچه سریع تر ساخته شود.

تابش گفت: در ساخت اسکان موقت برای مدت زمان سه ماهه مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر خانواده در نظر می گیریم و ساخت و بازسازی خانه ها معمولا باید ظرف مدت دو تا سه ماه انجام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مردم دنا را مردمی صبور دانست و افزود: هیچ گونه تنشی در این منطقه نیست.

وی با تاکید بر اینکه با گشاده دستی به این مردم خدمت می کنیم و این وظیفه ما است، تصریح کرد: تا ساخت خانه ها و جبران کامل خسارات در کنار این مردم هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی