تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فوریه 2021 - 23:42
کد خبر : 17635

اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد

اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در استان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این تعداد جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیریت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج ، قراراگاه

آفتاب دنا: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این تعداد جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیریت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج ، قراراگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و بنیاد علوی در مراسمی با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و سرهنگ مثنوی جانشین سپاه فتح به زوج های جوان استان اهدا شد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: دومین سری اهدای جهیزیه به زوج های جوان امروز در استان توزیع خواهد شد و تلاش می شود تا پایان سال ۴۰۰ سری جهزیه دیگر نیز بین زوج های جوان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان توزیع شود.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال ۷۱۵ سری جهیزیه بین زوج های جوان در استان توزیع شد، افزود: توزیع جهیزیه بین زوج های جوان در سطحاستان با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در سفر سال گذشته فرمانده کل سپاه پاسداران به استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی به مناطق محروم در بخش شرب و کشاورزی, کمک به زوج های جوان, کمک به مساجد, توسعه زیر ساخت های فرهنگی ، توجه به دهستان های با محرومیت ۸ و ۹ و … به تصویب رسید.

مثنوی گریزی هم به توزیع کمک های مومنانه زد و گفت: در ایام کرونا ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و فرهنگی در سطح استان توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: در دوران ستم شاهی ملت ایران تحقیر می شد اما امروز به برکت نظام اسلامی ملت ایران عزت یافته است.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: اگر استکبار در گذشته حکومتی را ساقط می کرد امروز دیگر این توان را ندارد و استکبار و آمریکا ذلیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل ملت ایران زانو زده اند افزود: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و هیمنه پوشالی اش فرو ریخته است .

حسینی در ادامه ضمن تقدیر از سپاه و نهادهایی که در امر اهدای جهیزیه نقش دارند گفت: اهدای جهیزیه یک کار ارزشمند است و ازدواج یک پیوند الهی است که باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند.

وی به آثار و برکات ازدواج در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: در سایه ازدواج برکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و سیاسی برای کشور اتفاق می افتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی