تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فوریه 2021 - 9:23
کد خبر : 17628

تجلیل از اولین دوره فارغ التحصیلان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج برگزار شد

تجلیل از اولین دوره فارغ التحصیلان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج برگزار شد

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش پرورش استان کهگلویه وبویراحمد از برگزاری آیین تجلیل از اولین دوره فارغ التحصیلان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ایوب رضایی در گفتگو با خبرنگاران با تبریک دهه فجر عزت آفرین انقلاب اسلامی و فرا رسیدن

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش پرورش استان کهگلویه وبویراحمد از برگزاری آیین تجلیل از اولین دوره فارغ التحصیلان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ایوب رضایی در گفتگو با خبرنگاران با تبریک دهه فجر عزت آفرین انقلاب اسلامی و فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با همکاری مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی ومنابع استان و آموزش وپرورش در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات با هدف تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی تاسیس شد .


وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ۱۴ نفر از فارغ التحصیلان اولین دوره هنرجویان این هنرستان موفق به ورود به دانشگاههای فنی وحرفه ای کشور شدند گفت: در روز ۲۱ بهمن در آیین باشکوهی از این دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز تجلیل خواهیم کرد.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش پرورش استان افزود:کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بزرگی در حوزه کشاورزی دارد که تاسیس هنرستان کشاورزی گام مهمی برای تربیت نیروی انسانی در این بخش است.


وی با اشاره به شرایط آب هوایی مناسب و وجود ۸ درصد آب‌های روان و ۷۸ درصد پوشش جنگلی در سطح استان کهکیلویه و بویراحمد افزود: اولویت اول این استان استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی بالاخص در حوزه پرورش ماهیان سردآبی و گیاهان دارویی است .


رضایی در پایان از تلاش‌های مدیر ومجموعه عوامل اجرایی ومعلمان این هنرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مدیر این هنرستان از بهترین و فعالترین مدیران در سطح استان هست و تاکنون فعالیت‌های فرهنگی وتربیتی خوبی برای آموزش دانش آموزان داشته است.


کاووس کشاورز رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن ، تقویت هنرستان کشاورزی را از اولویتهای مرکز تحقیقات کشاورزی استان دانست و گفت: تلاش می کنیم تا آنجا که توان داریم در زمینه حل مشکلات این هنرستان و ارتقاء کیفیت آموزشی گامهای بزرگی برداریم.


سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰دانش آموز در دو رشته در این هنرستان مشغول تحصیل هستند گفت: در این آیین از ۱۴ نفر از دانش آموزان راه یافته به دانشگاه و ۱۰ نفر از دبیران و دانش آموزان فعال در عرصه آموزش مجازی در ایام کرونا تجلیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی