تاریخ انتشار : شنبه 6 فوریه 2021 - 22:16
کد خبر : 17605

سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی حائز رتبه برتر کشوری از نظر عملکرد شد

سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی حائز رتبه برتر کشوری از نظر عملکرد شد

آفتاب دنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اهدا لوح سپاس از مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان دانش آموزی استان جهت کسب مقام ممتاز و رتبه اول کشوری در جذب و سازماندهی پیشتازان تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نتایج ارزیابی عملکرد در جذب


آفتاب دنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اهدا لوح سپاس از مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان دانش آموزی استان جهت کسب مقام ممتاز و رتبه اول کشوری در جذب و سازماندهی پیشتازان تقدیر کرد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نتایج ارزیابی عملکرد در جذب و سازماندهی پیشتازان توسط سازمان دانش آموزی کشور اعلام شد و بر اساس این نتایج سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با جذب ۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر دانش‌آموز عضو پیشتاز ،۱۷۶۰ نفر مربی تشکیلاتی در ۱۲۶۶ مدرسه، با رتبه عملکردی فراتر از انتظار و کسب مقام ممتاز، توانست رتبه اول کشوری را در بحث جذب و سازماندهی پیشتازان بدست آورد.


سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز سال تحصیلی ۱۳۹۹ـ ۱۳۹۸ در عرصه فعالیت های تشکیلاتی پیشتازان از لحاظ ضریب نفوذ در تعداد مدارس در سطح کشور مقام اول را کسب کرده بود و به طور میانگین در ارزیابی کلی سازمان دانش آموزی کشور در فعالیت های تشکیلاتی در رتبه دوم کشور قرار گرفت.


هم چنین در سال تحصیلی ۱۳۹۸ـ ۱۳۹۷ سازمان دانش آموزی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد در بین استانهای کشور با جذب ۲۰ هزار دانش آموز عضو پیشتاز برای اولین بار موفق به کسب مقام ممتاز و رتبه برتر کشوری شد.


رئیس سازمان دانش آموزی استان ضمن تشکر از تلاش مدیران شهرستان ها و مناطق و همچنین مدیران مدارس استان، دلیل عمده موفقیت استان را احساس مسئولیت مدیران سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان دانست.


سید نظام مرادی تشکیل اولین دوره مجلس دانش آموزی استان، افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی و تقدیم اعتبار نامه و اعطای حکم مشاور مدیر کل به منتخبین دهمین دوره مجلس دانش آموزی، برگزاری اولین دوره آموزشی تربیت مدرس خبرنگاری ویژه فرهنگیان و برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری برای دانش آموزان دختر و پسر را برخی از برنامه های انجام گرفته سازمان دانش آموزی استان در سال تحصیلی جاری بیان کرد.


مرادی برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب را یکی از مهم ترین برنامه های پیش رو سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش در دهه فجر اعلام کرد و گفت: این سازمان همه ساله و در ایام دهه فجر اقدام به برگزاری سلسله همایش های یاوران انقلاب با هدف گرامیداشت این رویداد بزرگ و به نمایش گذاشتن توانمندی ها، نظم وانسجام تشکیلاتی می کند.


مدیر سازمان دانش آموزی گفت: در این همایش با حضور مسئولین استانی تمثال شهید قاسم سلیمانی توسط دانش آموزان پیشتاز به نمایش گذاشته می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی