تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 17:53
کد خبر : 17581

«پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی در مدارس شهرستان بویراحمد اجرا می شود

«پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی در مدارس شهرستان بویراحمد اجرا می شود

آفتاب دنا: مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از اجرای پویش آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی در مدارس این شهرستان خبر داد وگفت: در این طرح تمرکز استراتژی آجر به آجر بر کمک های خرد مردم بوده و به دنبال وحدت رویه و نگاه جمعی در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس


آفتاب دنا: مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از اجرای پویش آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی در مدارس این شهرستان خبر داد وگفت: در این طرح تمرکز استراتژی آجر به آجر بر کمک های خرد مردم بوده و به دنبال وحدت رویه و نگاه جمعی در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس است.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کورش دلشاد در نشست توجیحی این طرح با بیان اینکه طرح آجر به آجر به مثابه نهالی است که ثمره آن پربار و ماندگار خواهد بود گفت: لازم است این طرح که با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان و با شعار من مادرم، بچه های ایران فرزندان من ، باید به درستی و با هوشمندی اجرا گردد .


وی افزود: طرح تحولی آجر به آجر طرحی ابداعی و بسیار خلاقانه است که بر اساس چهارچوب مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌ها بویژه بانوان در امر مدرسه‌سازی و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش راه‌اندازی شده است.


مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در تبیین اهداف این طرح گفت: طرح آجر به آجر استراتژی جدید نظام آموزشی برای توسعه فضای آموزشی است که مبتنی بر تامین مالی جمعی و کارمشارکتی در توسعه، تجهیز و نوسازی فضاهای آموزشی است .


دلشاد، ضمن تشکر از جدیت و تلاش‌های واحد انجمن‌ اولیا مربیان و مدیران مدارس تاکید کرد : هدف اجرای طرح آجر به آجر فارغ از رقم مالی و تعهد، درگیر کردن افراد بیشتر و آحاد جامعه با موضوع مدرسه سازی است.


وی ارتباط موثر و سازنده با رسانه‌ها ها و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی را در اجرای موفق این طرح مهم دانست و گفت؛ باید مشارکت گسترده مردمی و گنجینه ارزشمند اعتماد آنان را در اجرای این طرح به خوبی بشناسانیم و حفظ کنیم .


دلشاد با بیان اینکه خانواده ها و معلمان درجهاد مقدس عرصه مدرسه سازی نقش مهمی دارند اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح و با تلاش‌های همکاران در مدارس اتفاقات بزرگی در عرصه مدرسه سازی رقم زده شد.


مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: طرح آجر به آجر از بسته های تحولی وزارت آموزش وپرورش بر اساس سند تحول بنیادین با هدف فرهنگسازی در امر مدارس تهیه شده است.


دلشاد در پایان با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس شهرستان بویراحمد فرسوده و مستهلک هستند خواستار فرهنگسازی‌ جهت استفاده از ظرفیت خیرین و خانواده ها درامر مدرسه سازی شد.


کارشناس مسئول انجمن اولیاء ومربیان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: این طرح در راستای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و با هدف اصلی فرهنگ‌سازی نسل‌های مختلف در حوزه مدرسه سازی، گام دوم از «پویش ملی آجر به آجر» با نام «پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» از راه جذب کمک‌های مردمی و این بار با تمرکز بر ظرفیت بالای زنان و مادران ایران زمین راه اندازی شده است .


عارف جاوید افزود: این پویش در ادامه طرح ملی آجربه آجر ودر راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته با هدف فرهنگ سازی در امر حسنه مدرسه سازی را‌ه اندازی شده است و هم استانی های عزیز با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.


زهره بدره کارشناس انجمن اولیا مربیان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در رابطه با چگونگی اجرای این طرح گفت: بانوان در اقصی نقاط استان و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکت خود در امر مدرسه‌سازی را دریافت کنند.


وی افزود: پس از ورود به سامانه های فوق،استان کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب فرمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی