تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 17454

پیاده روی حرم تا حرم به شکل کاروان خودرویی در یاسوج برگزار شد

پیاده روی حرم تا حرم به شکل کاروان خودرویی در یاسوج برگزار شد

آفتاب دنا: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقات و امور خیریه استان کهگیلویه وبراحمد از برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا در امام زاده مختار شهرستان بویراحمد خبر داد. حجت السلام والمسلمین قاسم مومنی شاد با تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام آلله علیها به محبان آن حضرت گفت: با توجه به شرایط

آفتاب دنا: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقات و امور خیریه استان کهگیلویه وبراحمد از برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا در امام زاده مختار شهرستان بویراحمد خبر داد.

حجت السلام والمسلمین قاسم مومنی شاد با تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام آلله علیها به محبان آن حضرت گفت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم پیاده روی حرم تا حرم که هر ساله در شهادت بانوی دو عالم بی بی فاطمه الزهرا برگزار می شد امسال به شکل محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه برگزار شد.

وی گفت این مراسم در یاسوج با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و مدیرکل اوقات و امور خیریه‌ استان و جمعی از مردم ولایتمدار در امام زاده مختار شهر یاسوج برگزار شد.

در این مراسم آیت الله حسینی به سخرانی و مداحان به ذکر مداحی و روضه خوانی در وصف حضرت فاطمه‌ الزهرا پرداختند.

هر ساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم پیاده روی حرم تا حرم توسط اوقاف وامور خیریه از حرم امام زاده عبدالله تا امام زاده مختار شهر یاسوج برگزار می شد که امسال به دلیل شرایط کرونایی به شکل محدود در امام زاده مختار برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی