تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 23:15
کد خبر : 17428

هم نوای دنا در مکتب سلیمانی

هم نوای دنا در مکتب سلیمانی

آفتاب دنا : نماهنگ مکتب سلیمانی کاری از هنرمندان شبکه استانی دنا همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد. به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل صدا و سیمای این مرکز در آئین رونمایی نماهنگ مکتب

آفتاب دنا : نماهنگ مکتب سلیمانی کاری از هنرمندان شبکه استانی دنا همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل صدا و سیمای این مرکز در آئین رونمایی نماهنگ مکتب سلیمانی گفت: این اثر تلاشی برای بازنمایی عشق و ارادت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به شهید سلیمانی است و از نظر حرفه ای موسیقی آن تلفیق اثری ارکستال با موسیقی محلی است.

آقای امیر رئوف در تشریح ویژگی های این اثر گفت: نماهنگ مکتب سلیمانی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده و آغازی برای تولید آثار موسیقیایی فاخر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مدیر رسانه ای یادآور شد: نماهنگ مکتب سلیمانی اثر شایسته تقدیر در اولین جشنواره تولیدات رسانه ای مکتب سلیمانی اهواز شد و قرار است علاوه بر سیمای استانی دنا در شبکه های سراسری هم پخش شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش شبکه استانی دنا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را قابل تقدیر دانست و گفت: تولید این اثر در شبکه استانی دنا نشان داد که هنرمندان این استان ظرفیت بالایی برای ترویج معارف و اعتقادات با زبان هنر دارند.

آقای موسوی اضافه کرد: شهادت شهید سلیمانی موجی در میان هنرمندان و اهالی رسانه ایجاد کرده که می تواند مکتب شهدا و شهید سلیمانی را برای نسل های جوان جامعه تبیین کند.

نماهنگ مکتب سلیمانی اثری ۴ دقیقه ای است که در واحد موسیقی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تولید شده و حمید اکبرزاده آن را تنظیم و شاعر آن سید باقر قادری و آواز آن را شهریار کریمی و میلاد ابراهیمی اجرا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی