تاریخ انتشار : یکشنبه 3 ژانویه 2021 - 0:14
کد خبر : 17315

سرپرست معاونت آموزش دانشگاه فنی حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سرپرست معاونت آموزش دانشگاه فنی حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد  منصوب شد.

آفتاب دنا: طی حکمی از سوی دانش پایه ،سرپرست معاونت آموزشی،پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، با تائید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و با حکم دکتر روح الله دانش پایه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و

آفتاب دنا: طی حکمی از سوی دانش پایه ،سرپرست معاونت آموزشی،پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، با تائید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و با حکم دکتر روح الله دانش پایه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویر احمد،دکتر سهیل مرادی نژاد به عنوان سرپرست معاونت آموزشی،پژوهشی و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

پیش از این دکتر موحدپور این مسولیت را بر عهده داشت.

مرادی نژاد ۳۹ ساله،مدرس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان به مدت ۱۵ سال، معاونت صنایع کوچک(SMEs)شهرکهای صنعتی استان، مدیر توسعه بنگاه ها و کارآفرینی شهرکهای صنعتی، نفر اول کشور در جشنواره تولید محتوا و نرم افزارهای الکترونیکی، مسئول پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان، مدیر گروه برق آموزشکده فنی پسران یاسوج، کارشناس رسمی دادگستری در حوزه برق و تاسیسات و کارخانجات، چاپ چندین مقاله علمی در ژورنال های داخلی و خارجی و.. بخشی از سوابق علمی و اجرایی ایشان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی