تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2021 - 1:13
کد خبر : 17305

اجرای ویژه برنامه های شهادت سردار سلیمانی در بقاع شاخص شهرستان بویراحمد

اجرای ویژه برنامه های شهادت سردار سلیمانی در بقاع شاخص شهرستان بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، هادی خورشیدیان با تسلیت یکمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در امامزاده مختار(ع) شهرستان بویراحمد برگزار شد.

آفتاب دنا : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از برگزاری ویژه برنامه های شهادت سردار سلیمانی در بقاع شاخص شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، هادی خورشیدیان با تسلیت  یکمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در امامزاده مختار(ع) شهرستان بویراحمد برگزار شد.

وی از راه اندازی دو کاروان مقاومت در شهرستان بویراحمد با حمل تصاویری از شهید مقاومت شهید سلیمانی و سروده‌های آئینی و حماسی با همکاری هیات امناء  امامزادگان بی بی خاتونین( س) امامزاده شاغالب (ع) خبر داد وگفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی محاقل انس باقرآن کریم  و سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شهرستان بویراحمد نیز با دعوت از سخنرانان و قاریان برجسته استانی و ملی  برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در ادامه از اعزام گروه جهادی(فرهنگی اجتماعی و قرآنی و پزشکی ) مقاومت اداره اوقاف شهرستان به مناطق محروم سیلوار وکلوار در امامزاده شاغالب خبر داد.

وی با بیان اینکه به این مناسبت تبلیغات محیطی و فضای پیرامونی بقاع و نصب تصاویر شهید و ترویج فرهنگ وقف را  نیزخواهیم داشت گفت: این شهید منزل خود در کرمان را به نیت روضه خوانی حضرت زهرا (س)وقف کردند و امیدواریم موقوفاتی در این زمینه داشته باشیم.

وی در ادامه از توزیع ۴۰۰بسته میعیشتی از محل در آمدهای موقوفات به افراد نیازمند در طرح شهید سلیمانی توسط اوقاف و انمور خیریه شهرستان بویراحمد خبر داد .

خورشیدیان در پایان از  همراهی هیات امنا و مدیران مراکز افق امامزادگان شهرستان بویراحمد  تقدیر وتشکر کرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی