تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2021 - 23:51
کد خبر : 17299

تسلیت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی

تسلیت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی یکمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 یکسال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی یکمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

یکسال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار ، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود، گذشت.


سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوستداشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.


بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می سازد.


اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد به مقام معظم رهبری مدظله العالی و آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار ، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
روح الله دانش پایه

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی