تاریخ انتشار : شنبه 26 دسامبر 2020 - 19:58
کد خبر : 17186

سرمربی پرسپولیس در منزل مرحوم خورشیدیان حضور یافت

سرمربی پرسپولیس در منزل مرحوم خورشیدیان حضور یافت

آفتاب دنا : سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان ضمن همدردی با این خانواده پیراهن و همچنین مدال نایب قهرمانی تیم پرسپولیس را به این خانواده اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان ضمن همدردی با این خانواده پیراهن و همچنین مدال

آفتاب دنا : سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان ضمن همدردی با این خانواده پیراهن و همچنین مدال نایب قهرمانی تیم پرسپولیس را به این خانواده اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان ضمن همدردی با این خانواده پیراهن و همچنین مدال نایب قهرمانی تیم پرسپولیس را به این خانواده اهدا کرد.

بهروز خورشیدیان جوان ۳۳ ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، که شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می‌رود تا شاید حالش بهتر شود، اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.
یحیی در این دیدار سامی کوچولو فرزند هوادار از دست رفته پرسپولیس را مورد تفقد قرار داد و پیراهنی به امضای بازیکنان و همچنین مدال نایب قهرمانی آسیا را به سامی هدیه داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی