تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 جولای 2014 - 12:02
کد خبر : 1713

اگر به فکر تیم‌داری هستید به صورت نقدی کمک کنید

اگر به فکر تیم‌داری هستید به صورت نقدی کمک کنید

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: تیم شهرداری یاسوج به یک شرط می‌تواند دوباره با این نام حضور داشته باشد که دیگران سهم ۵۰ درصدی خود را به صورت نقدی پرداخت کنند. به گزارش نسیم دنا مرتضی فروغ‌فر  با اشاره به جلسه تصمیم‌گیری که برای راه‌اندازی و فعالیت دوباره تیم فوتبال شهرداری یاسوج تشکیل شده

frogh

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: تیم شهرداری یاسوج به یک شرط می‌تواند دوباره با این نام حضور داشته باشد که دیگران سهم ۵۰ درصدی خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

به گزارش نسیم دنا مرتضی فروغ‌فر  با اشاره به جلسه تصمیم‌گیری که برای راه‌اندازی و فعالیت دوباره تیم فوتبال شهرداری یاسوج تشکیل شده بود، اظهار کرد: ما در شورای اسلامی شهر یاسوج مخالف فعالیت این تیم نبودیم.وی گفت: اما دیگر دستگاه‌ها که هم از نظر اعتبارات و هم از نظر امکانات وضعیت بهتری نسبت به شهرداری داشتند باید کمک می‌کردند اما در این راه قدمی برنداشتند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به این که در این اواخر تیم شهرداری یاسوج با حاشیه‌هایی که داشت عملا به ضد ورزش و ضد فوتبال تبدیل شده بود، اظهار کرد: یک نوع جنگ روانی برای مجموعه شورا و شهرداری ایجاد شده بود و دستگاه‌ها به جای این که به کمک تیم بیایند در راه تیم‌داری شهرداری هم سنگ‌اندازی می‌کردند.

فروغ‌فر ادامه داد: قرار بود که دستگاه‌های دیگر به شهرداری برای تیم‌داری کمک کنند که دیدیم این‌گونه نشد و بر همین اساس ما عامل سقوط تیم شهرداری را بی‌تدبیری دستگاه‌های مختلف می‌دانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اگر همه خوب عمل می‌کردند و وظایف خود را انجام می‌دادند امروز شاهد سقوط تیم نبودیم و شور و نشاط و شادابی در میان جوانان وجود داشت.

فروغ‌فر با اظهار این سخن که نمی‌توان توپ را در زمین شهرداری انداخت، افزود: امروز حرف ما این است که اگر مسئولان استانی به فکر تیم‌داری هستند به صورت نقدی کمک کنند چرا که شهرداری دیگر نمی‌تواند نسیه کار کند و دست آخر در میدان تنها بماند.

وی با بیان این‌که نمی‌توان به صورت شعاری کارها را پیش ببریم، خاطرنشان کرد: تیم شهرداری یاسوج به یک شرط می‌تواند دوباره با این نام حضور داشته باشد که دیگران سهم ۵۰ درصدی خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی