تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2020 - 20:32
کد خبر : 17049

لزوم فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب، آموزش و تربیت دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای

لزوم فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب، آموزش و تربیت دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای

آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای بسترهای لازم را برای جذب، آموزش و تربیت دانشجویان مهارت محور فراهم کند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این مطلب گفت: یکی

آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای بسترهای لازم را برای جذب، آموزش و تربیت دانشجویان مهارت محور فراهم کند.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این مطلب گفت: یکی از ضرورتهای امروز جامعه توجه به اشتغال جوانان تحصیل کرده است که دانشگاه فنی وحرفه ای که یک دانشگاه مهارت محور هست می تواند در این زمینه به خوبی نقش آفرینی کند.


وی با اشاره به اینکه داشتن مهارتهای فنی وحرفه ای علاوه بر کمک به رفع نیازهای جامعه در بخش خدمات و صنعت در زندگی شخصی نیز کابرد فراوانی داردخاطرنشان کرد: لازم است فرهنگ سازی و تبلیغ برای سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای در سطوح مختلف انجام گیرد تا همه افراد تحصیل کرده به یک فن ومهارتی که علاقه دارند مسلح شوند تا در زندگی و اشتغال آنها تاثیر گذار باشد.


وی جذب و توجه به مشکلات دانشجویان را یاداور شد وگفت: با استفاده از همه ظرفیتها و امکانات برای تحصیل بیشتر دانشجویان در این دانشگاه استفاده کنید.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در پایان ضمن تقدیر وتشکر از فعالیتهای خوب دانشگاه فنی وحرفه ای خواستار توسعه این دانشگاه در شهرستانهای کهگیلویه وگچساران با توجه به ظرفیتهای موجود شد.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در بدو شروع به کار خویش در این دانشگاه گفت: شیوه آموزش در دانشگاه فنی وحرفه ای با بقیه دانشگاهها متفاوت است از این نظر که در این مجموعه علمی دانشجویانی تربیت می شوند که بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند .


روح الله دانش پایه با اشاره به اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارد گفت: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه به عنوان کارآفرین توانسته اند در حوزه اشتغال و رفع نیازهای جامعه به خوبی نقش آفرینی نمایند.


وی به ارائه گزارشی از فعالیتهای علمی و آموزشی دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد وگفت: هم اکنون در ۱۳ رشته در مقطع کاردانی و ۸ رشته در مقطع کارشناسی بیش از ۱۳۰۰ دانشجو در رشته های مختلف فنی وحرفه ای در دو آموزشکده پسران ودختران این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.


رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: فعالیتهای فرهنگی خوبی در دانشگاه توسط بسیج دانشجویی و بسیج اساتید انجام گرفته و محوطه آموزشکده دختران یاسوج نیزمزین به قبر مطهر یکی از شهدای گمنام است .


وی افزود: با رشد فزاینده ای که در مسیر رشد وتوسعه تکنولوژی وجود دارد دانشگاه فنی وحرفه ای به عنوان یک دانشگاه مهارت محور با تربیت دانشجویان ماهر و آچار بدست می تواند گام مهمی در مسیر اشتغال و تعالی جامعه بردارد.


دانش پایه در پایان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج خواست از آموزشکده های پسران ودختران دانشگاه فنی وحرفه ای استان از نزدیک بازدید نماید و در بخشهای مختلف این دانشگاه را برای رسیدن به اهداف عالیه خویش یاری نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی