تاریخ انتشار : شنبه 12 دسامبر 2020 - 17:05
کد خبر : 16978

ماموریتهای ناجا را با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال می کنیم/حمایت از پایان نامه های دانشجویی متناسب با نیازهای پژوهشی نیروی انتظامی

ماموریتهای ناجا را با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال می کنیم/حمایت از پایان نامه های دانشجویی متناسب با نیازهای  پژوهشی نیروی انتظامی

آفتاب دنا: تاج الدینی با بیان اینکه ۴۲ اولویت پژوهشی در قالبهای مختلف در برنامه کاری قرار دارد گفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان تلاش نموده ضمن تعامل با اساتید ومحققان دانشگاههای استان و مراکز علمی همکاران فرهیخته پژوهشگر وعلاقمند را وارد این حوزه کاری نماید و از ظرفیت آنها برای فعالیتهای پژوهشی به خوبی استفاده نماید.

آفتاب دنا: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پژوهش به عنوان کلید پویایی و پیشرفت کشور باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ علی تاج الدینی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته پژوهش گزارشی از فعالیتهای پژوهشی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد ارائه کرد وگفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی با انجام طرحهای پژوهشی ، برگزاری میزگردهای علمی ، جلسات اندیشه ورزی و تالیف و ترجمه های مورد نظر ماموریتهای ناجا را در استان با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال می کند.


سرهنگ علی تاج الدینی شعار هفته پژوهش در سال ۹۹ را «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» عنوان کرد وگفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از سال ۸۷با بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای علمی همکاران و نیز اساتید و پژوهشگران برون سازمانی فعالیتهای علمی خود را آغاز وتلاش نموده با حداکثر بهره مندی از قابلیتها و پتانسیلهای نخبگان هم استانی به موضوعات و ماموریتهای انتظامی نگاهی علمی و کارشناسانه داشته باشد.


وی نقش پلیس در امنیت اجتماعی را بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت: در هفته پژوهش با این رویکرد جلسات وفعالیتهای پژوهشی در قالب میزگرد علمی و جلسات اندیشه ورزی با موضوع عزت ملی وامنیت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب و تقدیر وتجلیل از پژوهشگران و محققان درون وبرون سازمانی را در دستور کار داریم.


تاج الدینی از اجرای سه طرح تحقیقاتی برون سازمانی در سال جاری خبر داد وگفت: بررسی راهکارهای مشارکت جوانان استان در امر مبارزه با مواد مخدر،علل و عوامل افزایش تصادفات و تخلفات برون شهری و راهکارهای کاهش آن در استان و بررسی علل ،عوامل خودکشی و راهکارهای پیشگیری از آن در استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله این طرحهای پژوهشی است که در حال اجراست.


وی حمایت از پایانامه های تحصیلی با موضوعات متناسب با بانیازهای علمی وپژوهشی نیروی انتظامی را مورد تاکید قرار دادو اظهار داشت: پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که متناسب با نیازهای پژوهشی نیروی انتظامی باشند حمایت می کنیم.


رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشمولان وظیفه ای که موضوعات نیروی انتظامی استان را برابر با اولویتهای پژوهشی انجام دهند از خدمات جایگزین خدمت و یا کسر خدمت بهرمند خواهند شد.


وی ، برگزاری اتاق فکر و میزگردهای علمی ، مشارکت در برگزاری همایش های مرتبط با حوزه نظم و امنیت ، انعقاد تفاهم نامه با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی در حوزه تحقیق و پژوهش و برپایی نمایشگاه ها و حضور در آنها را ازدیگر برنامه های دفتر تحقیقات کاربردی استان در سال جاری عنوان کرد.


تاج الدینی با بیان اینکه ۴۲ اولویت پژوهشی در قالبهای مختلف در برنامه کاری قرار دارد گفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان تلاش نموده ضمن تعامل با اساتید ومحققان دانشگاههای استان و مراکز علمی همکاران فرهیخته پژوهشگر وعلاقمند را وارد این حوزه کاری نماید و از ظرفیت آنها برای فعالیتهای پژوهشی به خوبی استفاده نماید.


وی افزود: از زمان تشکیل دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد تا کنون ۵۸ طرح تحقیقاتی انجام و۴۱ پایانامه و رساله دکتری نیز حمایت شده است که در موضوعات مرتبط با نظم و امنیت بوده است.


رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان در پایان افزود: متقاضیان علاقمند، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد به نشانی یاسوج گلستان ۱۱ مراجعه نمایند.


گفتنی است : بنا بر اعلام ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، هفته پژوهش ۱۳۹۹ با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی