تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دسامبر 2020 - 21:03
کد خبر : 16938

تکریم بازنشستگان فرهنگی، تکریم از دانش ، فرهنگ و شرافت در جامعه است/ مراسم تجلیل و قدردانی از همکار بازنشسته هنرستان کشاورزی

تکریم بازنشستگان فرهنگی، تکریم از دانش ، فرهنگ و شرافت در جامعه است/ مراسم تجلیل و قدردانی از همکار بازنشسته هنرستان کشاورزی

آفتاب دنا: در آیینی با حضور رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد ،معاون آموزشی مرکز تحقیقات و عوامل اجرایی هنرستان آیت الله ملک حسینی از سید ابراهیم اسدی همکار بازنشسته هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی تجلیل شد.

آفتاب دنا: در آیینی  با حضور رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد  ،معاون آموزشی مرکز تحقیقات و عوامل اجرایی هنرستان آیت الله ملک حسینی از سید ابراهیم اسدی همکار بازنشسته هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی تجلیل شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمددر این آیین تکریم  گفت: تکریم و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، تجلیل از علم ،معرفت ، دانش ، فرهنگ و شرافت در جامعه است.

کاووس کشاورز افزود: وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان مملو از انرژیهای مثبتی است که امواجش در جامعه جاری و ساری است.

وی بازنشتگان فرهنگی را سرمایه ها و گنجینه های ارزشمند جامعه دانست و اظهار داشت: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافری که نسبت به رشد و بالندگی و تعالی دانش آموزان داشتند اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت وتجارب آنها نهایت استفاده را کرد.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: پیشکسوتان آموزش و پرورش، سرمایه های بزرگی برای جامعه وستارگان درخشان آسمان فرهنگ و علم و ادب هستند.

کشاورز در پایان به سجایای اخلاقی  سید ابراهیم اسدی اشاره کرد وگفت: حقیقتا ایشان در مدتی که در این هنرستان مشغول بودند با دلسوزی و احساس مسئولیت برای آموزش و پرورش دانش آموزان کردند که رفتار وعمل ایشان برای همه ما الگوست.

آراسته بودن به فضیلتهای اخلاقی و انسانی واحساس مسئولیت ازمهمترین خصلتهای سید ابراهیم اسدی

 

مدیر هنرستان کشاورزی  آیت الله ملک حسینی نیز در این آیین گفت: بر اساس آموزه های دینی و تکریم گنجینه های علمی و به پاس تشکرو قدردانی از خدمات خالصانه همکار عزیزمان جناب آقای سید ابراهیم اسدی  که در سال پایانی خدمت در این هنرستان مشغول بودند این جلسه برگزار شد.

سید ولی موسوی افزود: تکریم بازنشستگان فرهنگی تکریم علم و معرفت است که قطعا باید به سمتی برویم که جامعه بتواند بیش ازهر زمان دیگری از توانمندیها ، تجارب ، دانش ، خوبیها، و شخصیت بازنشستگان به خوبی استفاده نماید.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی، بازنشستگی را آغاز فصلی نوین در زندگی انسان عنوان کرد و افزود؛ موی سپید پیشکسوتان در کنار تجربه سبز آنان، نشانه رویش جوانه های بالندگی و فرهیختگی است.

وی به شخصیت سید ابراهیم اسدی اشاره کرد وگفت: ایشان آراسته به همه فضیلتهای اخلاقی و انسانی بودند و فراتر  از وظیفه  علی رغم همه مشکلات ونارسایی ها ، برای تحقق اهداف و برنامه های هنرستان کشاورزی و کیفیت بخشیدن به آنها تلاش می کردند.

موسوی ، فکر ، اندیشه و تجربه بازنشستگان فرهنگی در جهت ارتقای نظام تعلیم وتربیت را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد: شرایطی فراهم شود تا تجربیات و رهنمودهای این گنجینه های ارزشمند تعلیم وتربیت به خوبی در خدمت پیشرفت و تعالی  جامعه قرار بگیرد.

هر کاری انجام داده ام انجام وظیفه بود

سید ابراهیم اسدی نیز در این آیین با تقدیر وتشکر از رئیس و مجموعه مرکز تحقیقات و عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت: برای من افتخاری بود که در سال پایانی خدمت در این هنرستان در خدمت دانش آموزان و همکاران بودم.

وی تقدیر را بازنشستگان را کاری ارزشمند و قابل تقدیر دانست وگفت: قطعا اینجانب هر کاری انجام دادم انجام وظیفه بوده و اگر قصوری در انجام کارها داشته ام از درگاه خداوند طلب استغفار می کنم.

سید ابراهیم اسدی افزود: بسیار خوشحال وخرسندم که سال پایانی خدمت در هنرستان کشاورزی در خدمت همکارانی بودم که با دغدغه و احساس مسئولیت برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان تلاش می کردند و امروز با خاطره ای خوش به دوران بازنشستگی نائل آمده ام.

در پایان این آیین از زحمات خالصانه سید ابراهیم اسدی که در پایان سال خدمت در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازنشسته شدند با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی