تاریخ انتشار : شنبه 5 دسامبر 2020 - 19:07
کد خبر : 16885

پخش بیش از ۷هزارخبر و گزارش همراهی شبکه استانی دنا با مردم برای شکست کرونا/ نقش بی بدیل شبکه دنا در هدایت افکار عمومی نسبت به تهدید کرونا

پخش بیش از ۷هزارخبر و گزارش همراهی شبکه استانی دنا با مردم برای شکست کرونا/ نقش بی بدیل شبکه دنا در هدایت افکار عمومی نسبت به تهدید کرونا

آفتاب دنا : مدیرکل صداو سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد ازتولید وپخش بیش از ۷هزار خبر و گزارش برای آگاهی بخشی به مردم در موضوع کرونا خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا،  امیر رئوف، به برنامه‌های شبکه استانی دنا برای اطلاع رسانی به  عموم مردم اشاره کرد و گفت: صداو سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : مدیرکل صداو سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد ازتولید وپخش بیش از ۷هزار خبر و گزارش برای آگاهی بخشی به مردم در موضوع کرونا خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا،  امیر رئوف، به برنامه‌های شبکه استانی دنا برای اطلاع رسانی به  عموم مردم اشاره کرد و گفت: صداو سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از ظرفیت های رسانه در حوزه‌های تولیدی در ۱۹هزار و ۶۷۵ قسمت به مدت ۲۶۰ هزار دقیقه در برنامه‌های شبکه استانی دنا به موضوع بیماری کرونا پرداخته است.

وی گفت: راه اندازی” استودیو سلامت” با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین عفونی. بهره گیری از پزشکان متخصص در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ارائه هشدارهای لازم به مردم، پخش مستند های گوناگون با موضوع کرونا، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی با تولید و پخش ساختارهای مختلف فضای مجازی از جمله کلیپ، پادکست، خبر ۶۰ ثانیه ای، فاصله‌گذاری اجتماعی، داروخانه‌ها،کارخانه‌ها، محل های تجمع و پررفت و آمد، بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون در جهت تبیین نقش آموزه‌های دینی در رعایت مسائل بهداشتی، پخش میان برنامه‌های متنوع با عنوان” نبرد ناشناخته”، ارتباط زنده اینترنتی با فرمانداران شهرستان‌های استان، روسا و کادر درمانی بیمارستا های شهید جلیل، شهدای گمنام، شهید رجایی گچساران، امام خمینی (ره) دهدشت، بیمارستان‌های بهمئی، چرام ، لنده، باشت و سی سخت از اولویت های روزانه این رسانه از زمان شروع شیوع بیماری کرونا در استان بوده است.

پخش ۵۸ عنوان برنامه به مدت ۱۴۸هزار دقیقه در سیمای استانی شبکه دنا برای اطلاع رسانی موضوع کرونا

مدیرکل صداو سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد به عملکرد حوزه ” سیما” در قالب ۵۸ عنوان در ۴۵۷۰ قسمت به مدت ۱۴۸هزار دقیقه اشاره کرد: وگفت: پرداخت در ۱۶۵ برنامه زنده “بهون مهر” با حضور روانشناس بالینی، متخصص بیماریهای عفونی، تولید۲۸۱ برنامه “صدای شما” ، ۱۲۹برنامه زنده “شویل دنا، برنامه زنده  “صبح دنا” در۱۰۸ با حضور پرستاران بیمارستان شهید جلیل برای ایجاد فضای شاد و بانشاط و آرامش بخشی به مردم در قالب ارائه نکات و شعرهای طنز و توصیه‌های بهداشتی به مردم به صورت غیر مستقیم و اطلاع رسانی خودداری از برگزاری کلیه مراسم‌هایی که مستلزم تجمیع جمعیت، اعم از ترحیم، عزاداری، عروسی و … برای هم استانی ها بروی آنتن برده است.

 پخش ۴۷ عنوان برنامه به مدت ۴۵هزار دقیقه در حوزه صدای شبکه دنا برای اطلاع رسانی موضوع کرونا

 رئوف ، همچنین فعالیت همکاران در جوزه صدا را از ابتدای شیوع تا به امروز در قالب ۴۷عنوان برنامه در ۳۲۳۱ قسمت به مدت۴۵هزار دقیقه برشمرد. این برنامه ها در قالب ساختارهای ، هشدار، آموزش و اطلاع رسانی ، با عناوینی چون”طنز قادر و سپهر”، اندر احوال کرونا”، “نبض ، “بهون مهر”،” صبح دنا”. برنامه‌های”مثبت جیم”، “کوله پشتی ، “قصه‌های خاله مهتاب”، “لبخند دنا” ،” برنامه ” آغر ایل” تقدیم مخاطبان شده و رخی نیز در حال پخش است .

مدیرکل صداو سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان داشت: حوزه” خبر” در قالب ۷۳۸۱خبر و گزارش در بخش های خبری رادیو و تلویزیون، برای پخش از شبکه‌های سراسری و شبکه خبر، بارگزاری در” سایت “خبرگزاری صدا و سیما اقدام کرده است. حوزه “فضای مجازی” شبکه دنا به مدت ۳۴۰۱دقیقه ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، انتشار پوستر و عکس نوشته، کلیپ ، پادکست، فیلم ارسالی مخاطبان و بسته پیشخوان به این مهم پرداخته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی