تاریخ انتشار : یکشنبه 29 نوامبر 2020 - 14:01
کد خبر : 16826

انتقام خون شهید فخری‌زاده وپیگیری مجدانه راه ایشان مطالبه عمومی مردم است

انتقام خون شهید فخری‌زاده وپیگیری مجدانه راه ایشان مطالبه عمومی مردم است

آفتاب دنا : سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای صنعت دفاعی کشور پیامی صادر کرد.

آفتاب دنا : سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای صنعت دفاعی کشور پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا در این پیام چنین آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ  وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ  (20 سوره توبه)

شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی محسن فخری زاده  را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده ایشان ،ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان عالم  تبریک وتسلیت عرض می نماییم ،این فوز عظیم ودرجه عالی وعده خداوند به مومنین راستین بود که درحق این برادر مجاهد تحقق یافت وخوشا به سعادت ایشان و خانواده مکرمشان.

دشمن کینه توز ایران اسلامی همیشه دنبال ضربه زدن به مولفه های قدرت مابوده وهست، اکنون که در برابر اراده ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی استیصال یافته سیاستش حذف وضایع کردن ذخیره های معنوی ومادی انقلاب اسلامی شده است که الحمدلله  این ذخایر در حال فزونی است.

آنچه دشمن باید بداند این است که هزینه این اقدامات رذیلانه برایش بسیار گران خواهد بود واز خداوند رئوف ورحیم می خواهیم که قلب ما را در برابر این دشمن غدار از هر لغزشی حفظ کند.

ملت ایران اهتمام و اراده آن دارد و از مسئولین میخواهد که دشمن تصویر مقاومت بدون تزلزل را با تمام وجود در این کشور عزیز مشاهده کند واکنون که از فضل خداوند امکانات و تاثیر گذاری به مسئولین وخواص

 عنایت شده، باید به عهد خود وفا کرده و در جهت اعتلای جامعه اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند زیرا سستی در این امر سبب رخنه نفاق در دل می گردد که نتیجه آن خذلان و عذاب است.

مسیر حرکت عمومی دولت وملت باید  راهی باشدکه بنیانش بر تقوا است ، که امروز همان ترسیم مومنانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری است یعنی مقاومت در برابر استکبار وائمه کفر _ این پیمان شکنان قرن _و امید به خداوند و یاریش به همراهی ملت ، راهی که آن شهید عزیز طی کرد.

 تجربه دوباره مذاکره و مداهنه  با این عهدشکنان و جباران و ظالمین  به بشریت آن هم بخاطر ترس ازقدرتِ موهوم آنان  یا وعده های دروغینشان شرط عقل نیست بلکه ایمان و شجاعت در اقدام ،راه حل مشکلات مردم و دور کردن محرومیت ها از سر این ملت عزیز است

توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام خون شهیدوپیگیری مجدانه راه ایشان مطالبه عموم مردم است.

 سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی