تاریخ انتشار : شنبه 28 نوامبر 2020 - 17:22
کد خبر : 16816

آموزش مجازی جایگزین رسمی آموزش حضوری در شرایط کرونایی با جدیت پیگیری می شود

آموزش مجازی جایگزین رسمی آموزش حضوری در شرایط کرونایی با جدیت پیگیری می شود

حمید لقمانی فر با بیان اینکه ورود ویروس کرونا علاوه بر سلامت آموزش و اقتصاد مردم را تحت تأثیر قرار داده گفت: همه ما موظفیم بر طبق آموزه ای دینی و یک مسئولیت اجتماعی برای کاهش اثرات ویروس کرونا بر آموزش دانش آموزان در این شرایط خاص اهتمام ویژه داشته باشیم.

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: آموزش مجازی به عنوان جایگزین رسمی آموزش حضوری در شرایط کرونایی با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حمید لقمانی فر گفت: مدیران مدارس و معلمان در شهرستان بویراحمد اکنون که شرایط حضور فیزیکی و ارتباط مستقیم با دانش آموزان برای معلمان فراهم نیست با تشکیل گروه‌ها و کانال‌های آموزشی در پیام رسان های فضای مجازی فرایند آموزش را در سطوح مختلف با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورود ویروس کرونا  علاوه بر سلامت آموزش و اقتصاد  و جوانب مختلف زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده  خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم  بر طبق آموزه ای دینی و یک مسئولیت اجتماعی برای کاهش اثرات ویروس کرونا بر آموزش دانش آموزان در این شرایط خاص اهتمام ویژه داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد:  طبق الگوهای آموزش در شرایط کووید ۱۹ در دستورالعملهای ابلاغی آموزش و پرورش، این الگوها توسط مدیران در هر آموزشگاه متناسب با شرایط  مدارس  ودانش آموزان مشخص شده ،که که با تلاش های جهادی و دلسوزانه معلمان  آموزش دربسترهای مختلف ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه علیرغم تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، فرایند آموزش و یادگیری تعطیل نیست و آموزش برای دانش آموزان قطع نشده است گفت: فرآیند آموزش و یادگیری دانش آموزان از طریق تدریس محتوای آموزشی از شبکه های مختلف تلویزیونی و سامانه شاد در فضای مجازی مطابق برنامه‌های اعلامی و هفتگی مدارس ادامه دارد.

لقمانی فر با اشاره به اینکه بدون مشارکت و حمایت اولیا در شرایط فعلی تحقق اهداف وبرنامه های آموزش وپرورش امکان پذیر نیست خاطرنشان کرد: تلاش‌های ارزشمند و متنوعی در این مدت از سوی مدیران، معلمان مدارس و خانواده‌ها در ارائه آموزش‌های غیرحضوری انجام شده است که به صورت منظم‌تر و سازمان یافته‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت که در راستای کیفی سازی این آموزشها نیازمند همکاری بیشتر خانواده ها هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی