تاریخ انتشار : شنبه 28 نوامبر 2020 - 14:01
کد خبر : 16812

تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای برپایی فریضه واجب نماز در بستر فضای مجازی

تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای برپایی فریضه واجب نماز در بستر فضای مجازی

سید قدرت الله موسوی ارشد در جلسه شورای‌عالی اقامه نماز این شهرستان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهمی در ترویج این فرهنگ مهم دینی دارند که باید در این زمینه مسئولیت دینی واجتماعی خویش را به خوبی ایفا نماییم.

آفتاب دنا : معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  گفت: فرهنگیان الگوی تمام و کمال برای فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید قدرت الله موسوی ارشد در جلسه شورای‌عالی اقامه نماز این شهرستان  با اشاره به اهعمیت توجه به مقوله مهم نماز به عنوان یکی از مهمترین فرایض دینی گفت: یکی از فلسفه های وجودی برپایی نماز دور کردن  انسان از فساد و فحشا می‌باشد .

وی افزود:  فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهمی در ترویج این فرهنگ مهم دینی دارند که باید در این زمینه مسئولیت دینی واجتماعی خویش را به خوبی ایفا نماییم.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد:  معلمان الگوی تمام و کمال برا ی فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه هستند که نباید خدای نکرده کم کاری و بی تفاوتی مشاهده گردد.

موسوی ارشد در ادامه ابراز داشت: هنگام پخش اذان ظهر به مدت بیست دقیقه  طبق دستورالعمل و سند بنیادین آموزش و پرورش که یک سند بسیار مهم و بالادستی می‌باشد ، همکاران عزیز در خصوص اقامه نماز ظهر و عصر، این امر واجب الهی را  انجام وظیفه نمایند .

وی تاکید کرد: درب اتاق محل کار همکاران به مدت بیست دقیقه برای پایی نماز بسته ‌باشد و انجام این عمل نشان از اهمیت اقامه نماز و فرهنگ سازی می‌باشد .

موسوی ارشد در خصوص اقامه نماز در مدارس گفت:  با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل ویروس کرونا و عدم شرکت دانش آموزان در کلاس، سی دقیقه وقت برای بر پایی نماز برای دانش آموزان لحاظ شده که طبق دستورالعمل ارسالی در فضای مجازی و بستر شاد  تشویق و ترغیب دانش آموزان از سوی مدیر و معاونین و همکاران آموزشی در مدارس باید انجام گیرد.

وی در پایان  با بیان اینکه نماز فریضه واجب الهی می‌باشد که انسان تا دم مرگ ولحظه احتضار هم میتوان انجام به تکلیف نمود اظهار داشت: امید داریم با همکاری و تعامل مجموعه همکاران اداری انشاءالله بتوانیم فرهنگ‌سازی و الگوسازی در بحث اقامه نماز داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی