تاریخ انتشار : شنبه 5 جولای 2014 - 17:14
کد خبر : 1668

لزوم معرفی خبرنگاران فعال از سوی مسئولان رسانه هابرای برای صدورکارت خبرنگاری

لزوم معرفی خبرنگاران فعال از سوی مسئولان رسانه هابرای برای صدورکارت خبرنگاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم ساماندهی و معرفی خبرنگاران فعال برای صدورکارت خبرنگاری درآستانه روز خبرنگارامسال از سوی مدیران مسوول نشریات و سایت های محلی ،سرپرستی روزنامه های کشوری و خبرگزاری ها تاکید کرد.

DSCN3173

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم ساماندهی و معرفی خبرنگاران فعال برای صدورکارت خبرنگاری درآستانه روز خبرنگارامسال از سوی مدیران مسوول نشریات و سایت های محلی ،سرپرستی روزنامه های کشوری و خبرگزاری ها تاکید کرد.

به گزارش  نسیم دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، امین کمالوندی افزود: انجام این کارعلاوه بر اینکه هرگونه سوء استفاده ، بی نظمی و در فرایند کار خبری و رسانه ای را در استان از بین می برد تصمیم گیری برای انجام هرگونه فعالیت و ارایه خدمات در این عرصه را نیز فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: در سال های گذشته و قبل از ساماندهی خبرنگاران فعال به طورمعمول شاهد برخی بی عدالتی ها و بی نظمی در کار خبری و رسانه ای در استان بودیم.

کمالوندی اظهار کرد: البته فرایند معرفی خبرنگاران فعال از سوی هر یک از نشریات ، سایت ها و خبرگزاری های این استان نیز طی نامه مکتوبی نیزبه مدیران و روسای آنها ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط و مدارک لازم برای صدور کارت خبرنگاری از طریق سامانه پیامکی برای خبرنگاران فعال سالهای قبل نیز ارسال شده است، افزود: مهلت تکمیل و ارایه مدارک برای صدور کارت جدید تا پایان تیر امسال خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآنی در یاسوج خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه قرآنی از تاریخ ۱۷ تا ۳۱ تیر(۱۰ تا۲۴ رمضال) امسال و در ابتدای سه راه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار می شود.

کمالوندی با بیان اینکه بیش از ۲۰ غرفه قرانی در این نمایشگاه پیش بینی شده است، اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و نیز مسابقات قرآنی در بخش های مختلف در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی برخی غرفه های پیش بینی شده در این نمایشگاه را شامل غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، نقاشی بکشید و جایزه بگیرید، غرفه قصه های قرآنی بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه خاص معلولان و توانمندی های آنان و غرفه حجاب و عفاف عنوان کرد.

کمالوندی افزود: ساعات فعالیت این نمایشگاه صبح ها ازساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر وعصرها نیزاز ۱۷ تا ساعت ۲۱ شب خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای برخی فعالیت های قرآنی و فرهنگی در طول ماه مبارک رمضان امسال در کهگیلویه وبویراحمد افزود: ۲۳ شب با قران در ۲۳ مسجد استان یکی از مهمترین این برنامه ها است.

کمالوندی افزود: برگزاری شب شعر به مدت هشت شب و اجرای طرح سفره کریمانه به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان هر قرص نان یک صلوات تقدیم به این امام همام از سایر برنامه ای ویژه قرانی و معنوی در طول ماه مبارک رمضان امسال خواهد بود.

وی ابراز داشت: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان پخت نان ۲۰ نانوایی در شیفت عصر را در این مدت خریداری و هر فرد می تواند پنج قرص نان رایگان دریافت و به ازای آن یک صلوات را به ساحت مقدس امام حسن مجتبی (ع) تقدیم کند.

کمالوندی برپایی ایستگاه های صلواتی در شب های قدر و برگزاری سومین جشنواره کتابت سوره های مبارک قدر و فجر را از سایر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال در این استان اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی