تاریخ انتشار : یکشنبه 15 نوامبر 2020 - 15:55
کد خبر : 16611

بازدید فرمانده سپاه شهرستان دنا، از کتابخانه عمومی امام خامنه ای شهر سی سخت

بازدید فرمانده سپاه شهرستان دنا، از کتابخانه عمومی امام خامنه ای شهر سی سخت

آفتاب دنا : به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فرمانده سپاه شهرستان دنا به اتفاق جمعی از همکاران از کتابخانه عمومی امام خامنه ای شهر سی سخت بازدید نمودند و از نزدیک با روند فعالیت های این کتابخانه آشنا شدند . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ علی ستوده نیا ضمن تبریک هفته

آفتاب دنا : به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فرمانده سپاه شهرستان دنا به اتفاق جمعی از همکاران از کتابخانه عمومی امام خامنه ای شهر سی سخت بازدید نمودند و از نزدیک با روند فعالیت های این کتابخانه آشنا شدند .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ علی ستوده نیا ضمن تبریک هفته کتاب ، کتاب خوانی و کتابدار اظهار داشت : تاریخ کتابخانه بخش اساسی از تاریخ پیشرفت معنوی و تمدن هر جامعه ای است. ردپای کتابخانه ها، در گذرگاه های پیچاپیچ تمدن از عهد باستان تا عصر حاضر، کمابیش به جا مانده است.

ستوده نیا افزود :کتابخانه تنها نهاد اجتماعی شناخته شده ای است که زمینه کتابخوانی را فراهم و امر مطالعه را ترویج می کند و موجودیت آن خود به خود هدف نبوده. بلکه هدف اصلی، خدمت به اجتماع است و فعالیت‌های فرهنگی مانند کتابداری، امری معنوی و سرشار از حس خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه شهرستان دنا با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه خاطرنشان کرد: دوری از فضای مجازی و ترویج انس با کتاب باید از جمله اهداف مهم خانواده‌ها و متولیان فرهنگی باشد.

جهان بخش حیدری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا ضمن خوش آمدگویی ازاعلام آمادگی کتابخانه های شهرستان برای عضویت رایگان بسیجیان خبر داد وخواستار ترغیب این نیروها به عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان شد.

در ادامه مقرر گردید در اوایل آذر ماه به مناسبت هفته بسیج مسابقه کتاب خوانی در شهرستان دنا با همکاری سپاه شهرستان دنا و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا برگزار گردد و جوایزی از طرف سپاه شهرستان به برندگان اهدا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی