تاریخ انتشار : یکشنبه 15 نوامبر 2020 - 0:27
کد خبر : 16602

اجرای عملیات نماکاری حرم مطهر امام‌زاده عبدالله (ع) شهر یاسوج

اجرای عملیات نماکاری حرم مطهر امام‌زاده عبدالله (ع) شهر یاسوج

خورشیدیان با اشاره به اینکه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع)در مرکز شهر یاسوج به سمت آبشار که از نقاط گردشگرپذیر مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد است قرار دارد خاطرنشان کرد : اتمام عملیات نماکاری این بقعه متبرکه به زیبایی سیمای شهر یاسوج کمک خواهد کرد.

آفتاب دنا : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از اجرای عملیات نماکاری حرم امام زاده عبدالله (ع) شهر یاسوج خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، هادی خورشیدیان گفت:  بقعه متبرکه امام زاده عبدالله (ع)  در حوزه ورودی به سمت آبشاریاسوج  قرار دارد که هر ساله پذیرای زائران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است که از نظر ظاهری نمای مناسبی نداشت.

 وی افزود: با تلاش‌ها و تعاملات زیادی که با سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال جاری داشتیم اعتبارات خوبی در حوزه عمرانی جهت نماکاری این بقعه تخصیص داده شد

خورشیدیان با بیان اینکه برای اجرای این عملیات عمرانی ۵میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برنامه‌های عمرانی متعددی در سطح بقاع و درآمد‌زایی موقوفات شهرستان بویراحمد در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار اجرایی می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از نماینده  معزز ولی فقیه در استان ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ، مدیرکل و کارکنان اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان که همکاری خوبی برای سامان دادن به بقعه امام زاده عبدالله (ع) شهر یاسوج داشتند تصریح کرد: در صورت شرایط مساعد جوی تا قبل از پایان سال عملیات نماکاری امام زاده عبدالله (ع) به اتمام خواهد رسید.

خورشیدیان با اشاره به اینکه بقعه متبرکه امامزاده  عبدالله (ع)در مرکز شهر یاسوج به سمت آبشار که از نقاط گردشگرپذیر مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد است قرار دارد خاطرنشان کرد : اتمام عملیات نماکاری  این بقعه متبرکه به زیبایی  سیمای شهر یاسوج  کمک خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در ادامه  از رشد درآمد موقوفات در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در آمد موقوفات این شهرستان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است  که نشان از علاقمندی مردم به ترویج فرهنگ وقف در جامعه برای کمک به همنوعان و کارهای عام المنفعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی