تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 نوامبر 2020 - 19:39
کد خبر : 16558

کسب مقام اول و سوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درهمایش ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی کشور

کسب مقام اول و سوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درهمایش ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی کشور

اسماعیل پیروزه و حسین هادی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ترتیب موفق به کسب مقام اول و سوم رشته آمادگی جسمانی در همایش ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شدند.

آفتاب دنا : رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن اعلام این خبر افزود: دور نخست همایش ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی در سه رشته ورزشی طناب زنی، روپایی و آمادگی جسمانی برگزار شد و شرکت کنندگان از روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تا روز پنجشنبه اول آبان ماه فیلم مسابقات ورزشی خود را بر اساس آیین نامه و قوانین مسابقات ارسال نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از مفدا یاسوج؛ دکتر عزیزاله ایروان جم افزود: با توجه به نتایجی که تاکنون در رشته‌ آمادگی جسمانی اعلام شده است اسماعیل پیروزه دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه با زمان ۶۱/۱۰ ثانیه موفق به کسب مقام اول در رشته آمادگی جسمانی شده و همچنین حسین هادی دیگر دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه و شرکت کننده در این مسابقات با زمان ۶۶/۲۸ ثانیه موفق به کسب مقام سوم در این رشته شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه دور دوم همایش ورزش های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته‌های ورزشی لیوان چینی، هدف زنی والیبال و فریزبی برگزار خواهد شد افزود: ورزشکاران می‌بایست فیلم‌های ارسالی مسابقات ورزشی خود را از روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه تا روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه ارسال کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ۵ ورزشکار در رشته‌های طناب‌زنی دختران و آمادگی جسمانی پسران با ارسال فیلم‌های ورزشی خود در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی در پایان ضمن تبریک به این مقام آوران دانشگاه، موفقیت و سربلندی همه دانشجویان را از خداوند متعال خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی