تاریخ انتشار : شنبه 7 نوامبر 2020 - 23:33
کد خبر : 16503

طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا محمدعلی پیرسبزی گفت: همزمان با هفته کتاب سال ۹۹ طراح پائیزه کتاب در کتاب فروشی های معین استان اجرا می شود.

آفتاب دنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اجرای طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی پیرسبزی گفت:  همزمان با هفته کتاب سال ۹۹ طراح پائیزه کتاب در کتاب فروشی های معین استان اجرا می شود.

وی افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح پائیزه کتاب ۹۹، با ارائه کد ملی ۲۰۰ هزار تومان رسیده  می باشد  و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

پیرسبزی با اعلام کتاب فروشی های معین استان در این طرح گفت: در شهر یاسوج ۵ کتابفروشی خانه کتاب نوبش خیابان فردوسی، شهر کتاب خیابان شهداء یک، پاتوق کتاب خیابان پزشک، کتاب فروشی معلم سردار جنگل جنوبی و کتاب فروشی زبان های خارجه سردار جنگل شمالی(هجرت ۳) برای اجرای طرح مشخص شده اند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه این طرح در شهرستان بزرگ استان هم اجرا می شود خاطرنشان کرد: در گچساران کتاب فروشی اسدپور در خیابان بلادیان و  کتاب فروشی لرکی در خیابان بشارت و همچنین در کهگیلیویه(دهدشت) کتاب فروشی تقوی  جنب بانک ملی و کتاب فروشی  یزدانی میدان شهر دهدشت مجری این طرح می باشند.

طرح پاییزه کتاب۹۹ همزمان با هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی