تاریخ انتشار : دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 23:41
کد خبر : 16436

دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد اولین میزبان رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان

دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد اولین میزبان  رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اساتید بسیجی نقش مهمی در شناسایی ،احصاء وارائه راهکار برای حل چالشهای مختلف جامعه بر عهده دارند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رحیم امین زاده در مراسم تجلیل از رئیس سابق بسیج اساتید دانشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک مبلات سراسر نور و

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اساتید بسیجی نقش مهمی در شناسایی ،احصاء وارائه راهکار برای حل چالشهای مختلف جامعه بر عهده دارند.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رحیم امین زاده در مراسم تجلیل از رئیس سابق بسیج اساتید دانشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک مبلات سراسر نور و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) گفت: بسیج اساتید استان در چند سال اخیر در رابطه با بیان مسئله ، بررسی مسائل و شناسایی مشکلات ، مسائل علمی وپژوهشی در دانشگاهها و مناسبتهای گوناگون بسیار فعالانه عمل کرد که جا دارد از زحمات چندین آقای علی پور در این مسئولیت تشکر وقدردانی نماییم.


وی با بیان اینکه در بحث کرونا بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری بسیج اساتید استان اقدامات مهمی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک برای کمک به هموطنان انجام داد گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز با همکاری اساتید بسیجی برای کمک به توسعه و حل مشکلات روستاها در زمینه های برق ،تاسیسات و ساختمان فعالیتهای قابل توجهی داشتند.


مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: اساتید بسیجی با داشتن روحیه بسیجی وداشتن دو بال علم و ایمان ومعنویت برای حل مشکلات وچالشهای امروز جامعه از قبیل اشتغال ،رونق تولید و صنعت به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند.


امین زاده به ویژگیهای رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان اشاره کرد وگفت: دکتر موسایی با داشتن سوابق علمی و اجرایی و روحیه پژوهشی که دارد می تواند در استمرار حرکت پرشتاب بسیج اساتید و نقش آفرینی آن در کمک به شناسایی مشکلات و چالشهای ملی واستانی وارائه راهکار های علمی به خوبی این نقش را ایفا نماید.


 
رئیس سابق سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام وگرامیداشت هفته وحدت گفت: امروز مسلمانان در همه جای دنیا اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده اند و بسیج اساتید نیز در فضای مجازی نامه ای ارسال نموده که با تایید اعضا تحت عنوان بیانیه صادر خواهد شد تا کسی دیگر جرات توهین به ساحت پیامبر اعظم را نداشته باشد.


 
علی پور با تقدیر وتشکر از فعالیتهای مجدانه رئیس واعضاء کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای در همکاری با بسیج اساتید استان تشکر وقدردانی کرد وگفت: تلاش کردیم در چهرچوب وظایف تعریف شده سازمانی و برنامه های ابتکاری از ظرفیت همه اساتید بسیجی برای پیشبرد برنامه ها بهره جوییم.


 
وی افزود: بسیج اساتید مبلغ ارزشهای دینی وفرهنگی دانشگاهاست و که لازم است از ظرفیت خوب اساتید بسیجی در دانشگاههای استان برای کمک به شناسایی و ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه اسلامی استفاده نماییم.


 
رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با گرامیداشت هفته وحدت و تقدیر وتشکر از رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای در برگزاری این جلسه باشکوه به هتک حرکت به پیامبر نور ورحمت اشاره کرد وگفت: توهین به مقام قدسی رسول ختمی مرتبت (ص) محکوم به شکست ونشان از افول غرب در مقابل مکتب اسلام است.


موسایی گفت: نور پیامبر عظیم الشان ما آنقدر درخشان است که دشمن با این اقدامات ره به جایی نمی برد لیکن ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم دفاع کنیم تا این اقدامات باب نشود.


وی به عکس العمل امام (ره) در مقابل سلمان رشدی اشاره کرد وگفت: آن عکس العمل باعث شد تا امروز شاهد خیزش جهانی و محکومیت این اقدام توهین آمیز به ساحت پیامبر در سطح بین الملی باشیم.


وی گفت: این اقدام نشان داد دشمن هیچ ابزاری در چنگه ندارد که به این اقدام توهین آمیز روی آورده است.


 
رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شکل جنگها در دنیای امروز تغییر کرده ولی ماهیت ومحتوا همان جنگ بین حق وباطل است گفت: بسیج اساتید طبق اساسنامه و ساختار تعیین شده و با بهره گیری از روحیه بسیجی در کنار علم ومعنویت و قدرت ایمان متناسب با تاکتیکهای دشمن در جنگ نرم وعقیدتی قاطعانه عمل خواهد کرد.


وی کمک به تحقق دانشگاه اجتماعی در کنار تربیت نسلی عالم وپژوهش گر را از رسالتهای بسیج اساتید برشمرد وگفت: اساتید بسیجی بر اساس تخصص وتعهد باید به گونه ای عمل نمایند که دانشجویان در کنار سواد نسبت به میهن و کشور خویش حساسیت داشته باشند.


موسایی افزود: بسیج اساتید در همه صحنه ها فعال بوده و خواهد بود و تلاش خواهد کرد با برنامه های علمی و فرهنگی در زمینه کمک به توسعه وتعالی کشور به خوبی نقش آقرینی نماید.


 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در آین آیین گرامیداشت هفته وحدت و فراررسیدن ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی گفت: دشمن امروز توان جنگ رو در رو و نظامی با ایران راندارد و اگر قرار بود جنگی اتفاق بیفتند در زمانهای مختلف که اهداف آنها را در سوریه و عراق هدف گرفته بودیم و پهباد های پیشرفته آنها را ساقط کردیم این اقدام را انجام می داد.


سردار حسن حکمتیان گفت: قطار انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای خلف صالح ایشان به حرکت در آمده و همه امروز برای حفظ این نظام وانقلاب باید همبستگی و انسجام خویش را حفظ کنیم.


وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور نشانه از استیصال دشمن در مقابله با نظام اسلامی است که به ترور فرزندان ایندیار روی آورده است گفت: دشمن با گذشت از ترور ، راههای نظامی و تحریم ها به جنگ اقتصادی روی آورده است افزود: مهمترین راهبرد نظام اسلامی در مقابل دشمن مقاومت است .


فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارمدی نظام اسلامی وتغییر رفتار مسئولان است گفت: اساتید بسیجی با روشنگری وارائه راهکارهای علمی و پژوهشی وتبیی اهداف دشمن در کلاسهای درس می توانند در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.


حکمتیان افزو: با درس گرفتن از مکتب عاشورا ومهدویت وبا رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به حول قوه الهی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد .


وی در پایان گفت: فرزندان شما در تیپ ۴۸ فتح با همه توان در همه عرصه ها در خدمت به مردم وکمک به توسعه وآبادانی این دیار از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد که عملکرد ما در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و کمک به دولت ومردم همین را نشان می دهد.


در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس از فعالیتهای چندین ساله بسیج اساتید استان توسط رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی