تاریخ انتشار : جمعه 30 اکتبر 2020 - 13:17
کد خبر : 16414

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اقدام موهن دولت فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص )

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اقدام موهن دولت فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص )

آفتاب دنا : روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای اقدام موهن دولت فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص ) را محکوم کردند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا متن این بیانیه به شرح ذیل است. بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای اقدام موهن دولت فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص ) را محکوم کردند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اقدام موهن دولت فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص )

دامن زدن به اسلام هراسی توسط مکرون و طرح ادعاهای نگین و دروغین مبنی بر تلاش اسلام‌ گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل های فاسد و ذهن های فرسوده بر می‌خیزد، نه تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)  وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش های سخیف گذشته،  آزمون پلید و خفت بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان خواهد افزود.

 توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان ، اقدامی ساختاری و سیاسی در فرانسه برای توسعه اسلام‌ هراسی و دیگر هراسی در غرب است؛ چرخش فرانسه به سمت دیدگاه های نژادپرستانه افراطیون راست‌گرا، به معنای به بن بست رسیدن ایده‌های لیبرالیستی و ترویج فاشیسم در اروپاست. این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که مکرون رئیس جمهور فرانسه تحت سیطره خود درآورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است. سقوط اخلاق و انسانیت در بین سردمداران مدعی لیبرالیسم و دموکراسی و ایجاد شکاف در بین ادیان نشانگر بی کفایتی آنان در اداره حکومت و ناتوانی و عجز در برابر خواسته های مردمی است.

 خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان ضمن محکومیت این عمل ضد اخلاقی و ضد انسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم بخصوص مکرون رئیس جمهور فرانسه تأکید می نمایند که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.

 روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی