تاریخ انتشار : جمعه 16 اکتبر 2020 - 11:12
کد خبر : 16324

دیدار مجموعه اوقاف کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهیدپارسیان نژاد به مناسب دهه وقف

دیدار مجموعه اوقاف کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهیدپارسیان نژاد به مناسب دهه وقف

آفتاب دنا : همزمان با دهه وقف، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از کارکنان اوقاف استان با حضور در منزل شهید خدامراد پارسیان نژاد با همسر و فرزندان این شهید گرانقدر دیدار کردند

آفتاب دنا : همزمان با دهه وقف، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از کارکنان اوقاف استان با حضور در منزل شهید خدامراد پارسیان نژاد با همسر و فرزندان این شهید گرانقدر دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور در این دیدار گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است گفت: همه ما باید متوجه این مهم باشیم که امنیت امروز جامعه و کشورمان را مدیون چه انسان های بزرگی هستیم که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور از عزیزترین گوهر وجودشان یعنی جانشان گذشتند.
جنتی پور با تجلیل از نقش همسران شهدا گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود، این اعتماد و اطمینان را در شهیدان به وجود آورده اند که در غیبت آن ها کیان خانواده حفظ می شود.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان نیز با گرامیداشت دهه وقف از صبر و ایثار و ایستادگی خانواده ها‌ ی شهدا در دفاع از آرمان‌های شهداء تجلیل کرد و گفت: شهداء با نثار جان و خون خود به جامعه ما آسایش وآرامش بخشیدند وامروز خانواده شهداء نباید خدای ناکرده احساس کنند که شهداء شان به فراموشی سپرده شده است.
حجت الاسلام قاسم مومنی شاد افزود: دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
در این دیدار که همسر و فرزندان شهید خدامراد پارسیان نژاد حضور داشتند فرزند شهید پارسیان نژاد در سخنانی ضمن تشکر از حضور مدیرکل و مجموعه اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع این خانواده گفت: بدون تردید سرکشی مسئولان از خانواده های معظم شهدا نشان از پایبندی مسئولان به آرمانهای بلند شهدا وباعث ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه خواهد شد.
ایروان پارسیان نژاد با بیان اینکه آبرو وعزت امروز ما در عرصه های بین المللی به برکت رشادت‌ها و فداکاریهای شهداست گفت: امروز همه وظیفه داریم از آرامانهای بلند شهدا پاسداری کنیم وبا خدمت رسانی صادقانه وبی منت مردم را به نظام اسلامی امیدوار کنیم .
گفتنی است : بسیجی شهید خدامراد پارسیان نژاد در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود و بین خانواده و بستگان به صفا ، صمیمیت ، مردم داری و حسن خلق شهرت داشت سالهای نوجوانی و جوانی به دامداری و کشاورزی و مشاغل آزاد می پرداخت . اشتیاق و انگیزه فراوانش برای دفاع از میهن او را به جبهه ها رهنمون کرد تا لبیک گوی امام و مقتدایش باشد ،سرانجام در فروردین سال ۶۶ در منطقه عملیاتی مجنون ( شط علی) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی