تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 اکتبر 2020 - 19:52
کد خبر : 16310

حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا

حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا

آفتاب دنا : مهندس فردین یزدانپناه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهم نامه با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات اعضاء این سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبرداد.

آفتاب دنا : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد  از انعقاد تفاهم نامه با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات اعضاء این سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مهندس فردین یزدانپناه  با تاکید بر حفظ جایگاه و شان مهندسی در جامعه گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد  در راستای نقش حمایتی حوزه در شرایط کرونا،در چند ماه اخیر تقریبا ۲۰۰ نفر از اعضا سازمان را جهت دریافت تسهیلات در شرایط شیوع ویروس کرونا به نام بانک تجارت معرفی نموده است.

مهندسین عضو سازمان جهت دریافت تسهیلات به پورتال سازمان مراجعه و ثبت نام نمایند

مهندس فردین یزدانپناه گفت : بر اساس این تفاهم نامه همه ی مهندسین عضو سازمان اعم از پروانه دار و بدون پروانه می توانند جهت دریافت این تسهیلات به پورتال خود در سایت سازمان به آدرس kbeng.ir مراجعه و ثبت نام نمایند و سازمان نیز به تفکیک لیست را به بانک اطلاع رسانی مینماید.

یزدانپناه افزود: مبلغ وام برای مهندسین پروانه دار ۵۰ میلیون تومان و بدون پروانه ۳۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه معرفی اعضا جهت دریافت تسهیلات به صورت گروهی بوده و اطلاع رسانی از طریق پیامک به عضو صورت میگیرد خاطرنشان کرد: تشکیل پرونده در محل بانک بوده و شرایط ضامنین بر اساس مقررات بانک مشخص میگردد.

یزدانپناه نداشتن بدهی در زمان معرفی اعضاء را الزامی  دانست وگفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال باز پرداخت تسهیلات اعضا ندارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم این شرایط بحرانی را به بهترین نحو در تمامی زمینه ها پشت سر گذاشته و به سرعت از رکود خارج شویم و با یک شیب تند به سمت سلامتی و شکوفایی و اقتصادی پیش برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی