تاریخ انتشار : شنبه 10 اکتبر 2020 - 23:55
کد خبر : 16298

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به ۵ پرواز در هفته/ گام طلایی کلانتری برای رونق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به ۵ پرواز در هفته/ گام طلایی کلانتری برای رونق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج از یاسوج- تهران به ۵ پرواز در هر هفته خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از امروز این افزایش پروازها اجرا شد و استمرار پروازها به استقبال مردم بستگی خواهد داشت. استاندار کهگیلویه

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج از یاسوج- تهران به ۵ پرواز در هر هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از امروز این افزایش پروازها اجرا شد و استمرار پروازها به استقبال مردم بستگی خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: : بنا به اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) دو پرواز در روزهای سه شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران- یاسوج و بلعکس با ناوگان ایرباس A۳۱۹ خود انجام خواهد شد.

وی به دیدارهای جداگانه با وزیر راه و شهرسازی، امیر سرتیپ زنگنه ریاست سازمان هواپیمایی کشور و علیرضا برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با حمایت های این مسئولان امروز شاهد افزایش پروازها در استان هستیم.

کلانتری با اشاره به وجود ظرفیت های گردشگری در استان، گفت: امید است با پایان این ویروس منحوس شاهد رشد و افزایش مسافران و توریست ها در استان باشیم.

وی افزود: بدون شک کهگیلویه و بویراحمد با تقویت ناوگان هوایی می تواند به قطب گردشگری در کشور تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی