تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 اکتبر 2020 - 17:19
کد خبر : 16216

فعال شدن کانون های بسیج رسانه در شهرستان های استان/ مدیر کانون بسیج رسانه یاسوج معرفی شد

فعال شدن کانون های بسیج رسانه در شهرستان های استان/ مدیر کانون بسیج رسانه یاسوج معرفی شد

آفتاب دنا:مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی چهار کانون بسیج رسانه در شهرستان های این استان تا پایان پاییز امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، فخرالدین رضایی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی به اطلاع رسانی نیاز دارد اظهار داشت: باید


آفتاب دنا:مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی چهار کانون بسیج رسانه در شهرستان های این استان تا پایان پاییز امسال خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، فخرالدین رضایی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی به اطلاع رسانی نیاز دارد اظهار داشت: باید برای تحقق گام دوم انقلاب از تمامی ابزارهای رسانه‌ای استفاده کرد و یک جبهه واحد رسانه‌ای انقلابی شکل بگیرد.
وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه به عنوان کانون وحدت و همگرایی فعالین رسانه استان عمل می‌کند، افزود: اکنون رسانه بهترین وسیله برای ترویج افکار و اندیشه‌های عاشورایی اهل بیت (ع) و آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری به عنوان علمداران انقلاب است.
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر هم‌افزایی و هم‌فکری اهالی رسانه در استان بیان کرد: رسانه جلودار مقابله با جنگ نرم دشمن است و امروز که دشمن جنگ اقتصادی علیه ملت مقاوم ایران اسلامی را گسترش داده است با تکیه بر قدرت رسانه‌ها می‌توان به مردم و مسئولان در این جنگ کمک کرد.
وی تصریح کرد: رسالت رسانه های کشور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با مدیریت مناسب است.
رضایی اابراز داشت: در همین راستا فعال شدن کانون های بسیج رسانه در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از اولویت های بسیج رسانه استان است و با پیگیری های انجام شده تا پایان پاییز سال جاری، چهار کانون بسیج رسانه در استان راه اندازی می شود.
این مسئول بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس کانون بسیج رسانه مرکز استان در یاسوج فعال شد و برادر بسیجی سید فرشاد رجائی فر در مراسمی با حضور مسئولان و خبرنگاران به عنوان مدیر این کانون معرفی شد.
رضایی با اشاره به این که رجایی از فعالان رسانه ای باسابقه استان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات (گرایش روزنامه نگاری) است؛ گفت: ان شالله با حضور این برادر ارزشی شاهد افزایش انسجام و همدلی اصحاب رسانه این شهرستان و فعال تر شدن برنامه های آموزشی و فرهنگی بسیج رسانه در یاسوج باشیم.
وی افزود: با توجه به تعداد اصحاب رسانه در هر شهرستان و لزوم به حد نصاب رسیدن تعداد خبرنگاران برای تشکیل کانون بسیج رسانه، چهار کانون در استان کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت خواهند پرداخت که یکی از این کانون ها در شهر یاسوج برای خبرنگاران شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: دومین کانون بسیج رسانه در شهر گچساران، ویژه فعالین رسانه شهرستان باشت و گچساران فعالیت می نماید و کانون سوم نیز در شهرستان کهگیلویه ویژه خبرنگاران شهرستان های بهمئی، لنده و دهدشت راه اندازی می شود.
رضایی گفت: چهارمین کانون بسیج رسانه نیز در شهرستان چرام راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه در سازمان بسیج رسانه نگاه جناح بندی به رسانه ها وجود ندارد، ادامه داد: از ظرفیت تمام رسانه ها برای مقابله با توطئه های رسانه های غربی و همچنین امید آفرینی در جامعه استانی استفاده می شود.
رضایی در پایان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای و یکپارچه‌سازی رسانه‌های انقلابی یک ضرورت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی