تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2020 - 14:48
کد خبر : 16173

برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت/ مدافعان سلامت شهید جلیل یاسوج تجلیل می شوند

برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت/ مدافعان سلامت شهید جلیل یاسوج تجلیل می شوند

آفتاب دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با حضور استاندار و در همایش اسوه های صبر و مقاومت از ۲۰ همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،نادیا صداقت با اشاره به برنامه های دفتر امور زنان

آفتاب دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با حضور استاندار و در همایش اسوه های صبر و مقاومت از ۲۰ همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،نادیا صداقت با اشاره به برنامه های دفتر امور زنان و خانواده استانداری در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:کمیته زن و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی برگزار می کند.

رئیس کمیته زن و دفاع مقدس استان با بیان اینکه برای پیاده سازی هرچه بهتر این برنامه ها وظایف و برنامه هایی برای ادارات مصوب و مشخص شد، افزود: تعدادی از این برنامه ها عملیاتی و بخشی در حال اجرا است.

صداقت به برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت در هفته جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های مربوط به این بیماری به صورت نمادین و با حضور استاندار از ۲۰ همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از سایر خانواده های تجلیل می شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، بیان کرد: در حال حاضر ۶۷۴ جانباز نیازمند پرستاری در استان ما وجود دارد که همسران فداکار این عزیزان شبانه روز و زینب وار از این شهیدان زنده پرستاری می کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را ، زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانبازان و فداکاران ۸ سال دفاع مقدس و بویژه قدردانی از بانوان فداکار این عرصه شهادت و شجاعت عنوان کرد.

صداقت گفت: زنانی که بعد از جنگ ۸ ساله تاکنون صبورانه و به صورت شبانه روز از همسران جانباز و ایثارگر خود پرستاری نموده اند یا زنانی که بعد از شهادت همسر، به تنهایی مسئولیت حفظ کیان خانواده را بر عهده داشته اند؛ شایسته برترین تجلیل ها هستند.

مدیرکل بانوان استانداری تصریح کرد: برگزاری همایش اسوه های صبر و مقامت گام کوچکی در انجام این وظیفه انسانی است.

وی تجلیل و قدردانی از فرزندان شهیدی که در بیمارستان جلیل در حال خدمت شبانه روزی به بیماران نیازمند هستند را از دیگر برنامه های دفتر بانوان استانداری در این هفته برشمرد.

وی اظهار داشت: این عزیزان همچون پدران فداکار خود که در حفظ کیان این مملکت اسلامی شجاعانه جنگیدند، حال در جنگ علیه بیماری کرونا، حافظ جان همشهریان و هم استانی های خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی