تاریخ انتشار : شنبه 5 جولای 2014 - 14:55
کد خبر : 1614

به دنبال حامی مالی برای تیم شهرداری یاسوج هستیم /شهردار زیر بار تیم‌داری نرفت

به دنبال حامی مالی برای تیم شهرداری یاسوج هستیم /شهردار زیر بار تیم‌داری نرفت

جهانبخش ایزدپور گفت: جلسه‌ای با شهردار یاسوج برگزار کردیم و حتی من در آن جلسه حاضر بودم دست شهردار را برای ادامه حضور تیم با نام شهرداری ببوسم که آقای شهردار زیر بار نرفت.

13901011083831_PhotoA

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه‌ای با شهردار یاسوج برگزار کردیم و حتی من در آن جلسه حاضر بودم دست شهردار را برای ادامه حضور تیم با نام شهرداری ببوسم که آقای شهردار زیر بار نرفت.

به گزارش نسیم دنا جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، به مزایده اماکن ورزشی استان اشاره کرد و گفت: اماکنی که بالای ۱۲ میلیون تومان اجاره دارد را به مزایده گذاشتیم و روند برگزاری آن‌ها سالم و قانونی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای این کار شفافیت کامل داشتیم و کسانی که در مزایده‌ها موفق شدند کار خود را از تاریخ اول مرداد امسال آغاز می‌کنند.

ایزدپور با بیان این که کارها به صورت قانونی و شفاف انجام شد، اظهار کرد: خودم در مزایده‌ها هیچ‌گونه دخالتی نداشتم اما همه مراحل را به عنوان ناظر زیر نظر داشتم تا این که حقی از کسی ضایع نشود.

این مسئول در ادامه اظهارات خود به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج و مراحل تکمیل آن اشاره کرد و گفت: ورزشگاه مراحل نهایی خود را می‌گذراند و برای تکمیل مبلغ ۴٫۵ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم.

ایزدپور ادامه داد: امیدواریم که این ورزشگاه ظرف مدت سه ماه دیگر با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، اولویت تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی را پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ذکر کرد و گفت: ۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات مختلف استانی، ملی، نفت و ماده ۱۸ به این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که اعتبارات عمرانی ما نسبت به سال گذشته ۲٫۵ برابر شده است، گفت: البته این به معنای در نظر گرفتن تنها پروژه‌های بالای ۸۰ درصد نیست بلکه پروژه‌های ۵۰ درصد و حتی زیر ۵۰ درصد را هم فراموش نخواهیم کرد و به ترتیب اولویت آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم.

از دیگر اقدامات انجام شده در ورزش و جوانان استان که ایزدپور به آن اشاره کرد تخصیص اعتبار برای خرید خودرو و دیگری الکترونیکی کردن سیستم‌های اداری بود و در همین خصوص مجهز کردن اداره‌کل ورزش و جوانان استان به تجهیزات روز که این مسئول از پی‌گیری برای انجام آن خبر داد.

ایزدپور یکی از دل‌نگرانی‌های خود در این استان را مربوط به تیم فوتبال شهرداری یاسوج و بلاتکلیفی آن دانست و گفت: جلسه‌ای با شهردار یاسوج برگزار کردیم و حتی من در آن جلسه حاضر بودم دست شهردار را برای ادامه حضور این تیم با نام شهرداری ببوسم که آقای شهردار زیر بار نرفت.

وی با بیان این‌که شهردار یاسوج مصمم است که از این پس شهرداری تیم‌داری نکند، افزود: اما به دنبال این هستیم که اسپانسری را برای این تیم بگیریم و اجازه نمی‌دهیم که تیم شهرداری یاسوج منحل شود.

وی در ادامه از برگزاری جام‌های رمضان در شهرستان‌های مختلف استان با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در فوتبال و فوتسال و والیبال و سایر رشته‌ها برای بانوان و آقایان جام رمضان در سراسر استان برگزار می‌کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی