تاریخ انتشار : شنبه 5 جولای 2014 - 14:42
کد خبر : 1612

بحث‎های سیاسی و حاشیه‎ای را در مسائل شهر دخیل نکنید

بحث‎های سیاسی و حاشیه‎ای را در مسائل شهر دخیل نکنید

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به این که بحث‎های سیاسی و حاشیه‎ای را در مسائل شهر دخیل نکنید، گفت: اگر اختلافی بین شهردار و شورا و فرماندار به وجود آید این وسط عده‌ای سودجو همان دزدی که در تاریکی کارش را انجام می‌دهد سوء استفاده خواهند کرد

testrash_12رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بدترین شب زندگی خود را مواجهه با یک کارگر شهرداری دانست.

به گزارش نسیم دنا به نقل از فارس غلامرضا تاج‌گردون در جمع پرسنل و کارگران شهرداری دوگنبدان که در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات خالصانه، بی‌منت و شبانه‌روزی پرسنل شهرداری اظهار کرد: این روزها شاهد اقدامات خوب شهرداری دوگنبدان در راستای ساماندهی خیابان‎ها هستیم که به نسبت با رضایت‌مندی اکثریت مردم روبرو بوده است.

وی با اشاره به نطق انتخاباتی خود در ایام تبلیغات انتخاباتی دو سال گذشته، افزود: من در آخرین نطق انتخاباتی خود خطاب به همه مردم بیان کردم که ما مردم گچساران به زندگی بد در شرایط سخت عادت کرده‌ایم اما هم اکنون باید یاد بگیریم این شهر خانه ماست و باید برای پیشرفت و آبادانی آن تلاش کنیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وظیفه شهرداری و شورای شهر است که در ترویج فرهنگ نظم، ساماندهی و تفکیک وظایف تلاش کنند که اگر تفکیک وظایف درست انجام شود شهر پاکیزه و دیگر به زندگی بد عادت نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شما پرسنل شهرداری باید در انجام وظایف خود احساس مسئولیت زیادی داشته باشید، تصریح کرد: من در این شهر با افراد زیادی ملاقات و جلسه داشته‌ام ولی همیشه تمایل داشتم که دیداری چهره به چهره با کارگران شهرداری داشته باشم.

تاجگردون با ذکر خاطره‎ای از زحمات شبانه‌روزی کارگران شهرداری، با بیان اینکه سخت‌ترین شب زندگیم شب عید امسال بود، عنوان کرد: در شب عید وقتی که از بیمارستان‎ها بازدید کرده و در راه برگشت بودم در خیابان توحید یا همان خیابان میوه‌فروش‎ها ساعت چهار صبح با کارگر زحمت‌کش شهرداری برخورد کردم که از فرط خستگی اشک از چشمانش سرازیر شده و گفت؛ این سومین کامیون جمع‌آوری زباله هست که پر کرده‌ام که من با دیدن این صحنه شب سختی را گذراندم.

وی با بیان اینکه شهرداری گچساران با داشتن ۵۱۲ کارگر با دستمزد ماهانه قریب به یک میلیارد است، خاطرنشان کرد: اجر شما کارگران زحمت‌کش نزد خداوند بزرگ محفوظ است و باید ما و مجموعه شهرداری و شورای شهر توجه بیشتری به شما کرده اما شما هم در برخی مسائلی که زحمت می‌کشید دقت بیشتری داشته باشید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌نظمی عمومی در نصب تابلوهای شهری، اذعان کرد: شهر ما باید آراسته شده و این وضعیت سر و سامان داده شود.

تاجگردون با بیان اینکه باید در کارهایمان نظم و قانون را رعایت کنیم با اشاره به وضعیت بیمارستان شهید رجایی، اظهار کرد: از زمانی که خانم حافظ قرآن ریاست بیمارستان شهید رجایی را به دست گرفت با اعتراضات شدید مردمی مبنی بر اینکه وی سخت‌گیر بوده به وجود آمد که در کم‌تر از یک سال درآمد بیمارستان دو برابر شد که این نشان از رعایت قانون و نظم در امور بود.

وی بیان کرد: وظیفه من به عنوان نماینده مردم در مجلس این است که از حق مردم این دو شهرستان دفاع کرده و جز این وظیفه دیگری نه عرفی، نه شرعی و قانونی بر عهده من نیست بقیه به عبارتی وساطت است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه شورا وظیفه نظارت بر کار شهرداری و وظیفه شهردار هم کار شبانه‌روزی و پرسنل شهرداری هم عمل به تعهدات خویش است، اظهار کرد: اگر همه ما وظیفه خود را به درستی انجام داده و حد و حدود را رعایت کنیم همه چیز با نظم و به درستی انجام خواهد گرفت.

تاجگردون ضمن تقدیر از زحمات سه دستگاه شهرداری، شورای شهر و فرمانداری گچساران، عنوان کرد: مردم خوب انتخاب کردند و یک شورای خوبی سر کار آمده و همچنین شهردار و فرمانداری زحمت‌کش و بومی که تلاشی مضاعف را در راستای پیشرفت و آبادانی شهر در پیش گرفته که در راستای عملکرد آنان شاهد در نظر گرفتن منافع عموم مردم توسط آن‎ها هستیم.

وی با بیان اینکه این شهر و این منطقه حقش این نبود، خاطرنشان کرد: شهری که بر سر شاهراه اقتصادی است نباید این وضعیت را دارا باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به این که بحث‎های سیاسی و حاشیه‎ای را در مسائل شهر دخیل نکنید، بیان کرد: به عنوان یک آدم سیاسی و کسی که کار سیاسی کرده، می‌دانم که اگر اختلافی بین شهردار و شورا و فرماندار به وجود آید این وسط عده‌ای سودجو همان دزدی که در تاریکی کارش را انجام می‌دهد سوء استفاده خواهند کرد و در صورت شفاف بودن آلودگی پیش نمی‌آید.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی