تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2020 - 19:34
کد خبر : 16081

کاش نقش تان را جور دیگری ایفا می کردید/اگررقیبان شما درجایی یادی از عملکردهای جنابعالی نکردندهیچ عمدی در کارنبوده/ اخلاق مداری را پیشه خود نماییم

کاش نقش تان را جور دیگری ایفا می کردید/اگررقیبان شما درجایی یادی از عملکردهای جنابعالی نکردندهیچ عمدی در کارنبوده/ اخلاق مداری را پیشه خود نماییم

آفتاب دنا : کاش بعد از عمری مجاهدت و جانبازی در راه خدا و دفاع از میهن در میدانهای شهادت و ایثار و دو دوره خدمت به مردم در خانه ملت . امروز هم در این برهه از زمان که بیشتر از همه زمانها نیازمند همدلی و همیاری هستیم ، نقشتان را جور دیگری ایفا میکردید .

آفتاب دنا : در پی اظهارات و موضع گیرهای اخیر حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی مهندس سجاد رستگار از فعالان سیاسی ،اجتماعی و مدیرعامل سابق آبفای روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد در یادداشتی خطاب به ایشان نکاتی را یاداور شده است .

در یادداشت سجاد رستگار چنین آمده است: بنام خدا . بنام خدایی که انسان را آفرید . همان انسانهای بزرگی که سرشان را بالا میگیرند و ستاره هایی در پیشانی آسمانی شان می درخشد . همان انسانهای بزرگی که با آفتاب و آب نسبت دارند و لحن چلچله و نسیم را خوب می فهمند . همان انسانهای بزرگی که بوی نان و گندم می دهند و عطر گل سرخ و طراوت نسیم را باخود بهمراه دارند و روحشان همواره بستر رویاهای دیگران است . عرض سلام و ادب احترام دارم محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین  حاج سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستانهای کهگیلویه ، چرام ، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی . 

کاش بعد از عمری مجاهدت و جانبازی در راه خدا و دفاع از میهن در میدانهای شهادت و ایثار و دو دوره خدمت به مردم در خانه ملت . امروز هم در این برهه از زمان که بیشتر از همه زمانها نیازمند همدلی و همیاری هستیم ، نقشتان را جور دیگری ایفا میکردید .

کاش میشد بجای انتقاد های تندتان نسبت به رقیبان سیاسی تان که همانا برادران دینی شما می باشند  به کانونی جهت جمع شدن همه نیروهای انقلابی دیارت مبدل میشدید .

جناب آقای بزرگواری ، بنده ، خدای ناکرده قصد جسارت به محضر حضرتعالی  رو نداشته و ندارم وبه یاد دارم که با حمایت قاطع جنابعالی افتخار خدمت گذاری به  روستا نشینان  شریف استان  در دولت پا برهنگان نصیبم شد ، ولی بعنوان کسی که در یک مقطعی از زمان  دنباله رو تفکرات و تشکیلات سیاسی تان بودم ، وقتی این اظهار نظرهای جنابعالی را در مورد بعضی از شخصیت ها و رقیبان سیاسی تان می بینیم و میخوانیم سخت نگران می شویم و انتظار چنین رفتاری را از حضرتعالی نداشته و نداریم .

ما منکر خدمات جنابعالی در دوره هشت ساله وکالتتون در خانه ملت نیستیم . اما این دلیل نمی شود که عملکرد دو دوره نمایندگی حضرتعالی کامل و بدور از هر   عیب و نقصی  بوده است وعملکرد سایر نمایندگان مملو از عیب نقص  باشه . چرا!!! ؟؟؟ چون همه ما انسانیم و به صرف انسان بودن ممکن الخطایم ، منتهی با نقاب های متفاوت .

در ابتدای فرمایشاتتان خطاب به حضرت حجت الا سلام والمسلمین حاج محمد موحد نماینده محترم کهگیلویه بزرگ فرمودید که از جاده اخلاق و انصاف نباید خارج شویم . اما در گفتار شما متاسفانه خروج از همان جاده ای را  که گوشزد فرموده اید کاملا نمایان است .

در بیانات حضرتعالی بکار بردن کلماتی همچون  تبلیغات چی ها جار بزنند  ،  کنایه زدن به نیروهای ائتلاف  انقلابی استان ،   بکار بردن اصطلاح دکه برای یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس و زیر سوال بردن عملکرد بیست ساله رقیب سیاسی تان باعث شد تا بارها و بارها از همان جاده ای که فرمودید خارج شوید .  

تحلیل بنده از فرمایشات جنابعالی این بود که شما از اینکه کاری ، پروژ ه ای یا طرحی را که شخص دیگری در انجام آن دخیل بوده و بنام شخص یا اشخاص دیگری مصادره میشوند ،  نگرانید . وبارها در مقابل این مطالب در زمانهای مختلف مقابل آقایان تاجگردون ،حاج هاشمی و اخیرا هم حاج آقا موحد قرار گرفتبد.

درست است که باید هر کار خیر و عام المنفعه ای که انجام میگیرد باید  از بانی یا بانیانش تقدیر و تشکر گردد و همواره از آنها به نیکی یاد شود . اما بنده میخواهم خدمتتان عرض کنم که اگر کارمان ، مسیرمان و در نهایت هدفمان خدایی باشد و رنگ و بوی خدایی داشته باشد نباید به دنبال این باشیم که دیگران از ما یاد کنند و اقرار کنند که فلان کار را فلان کس انجام داد ، 

اگر ما طرز تفکرمان اینطور باشد و دربرابر هر حرفی که باب میلمان نباشد از کوره در بریم و حرمت برادر یا برادران دینی خود را حفظ نکنیم ، آنوقت هست که کار ما ،عمل ما رنگ بوی خدایی خود را از دست میدهد و جای آن صفات خوب را کبر ، ریا و منیت خواهد گرفت . واین احتمال را هم بدهید که اگر رقیبان شما در جایی یادی از عملکرد های جنابعالی نکردند هیچ عمدی در کار نبوده و نیاز است که ا خلاق مداری را پیشه خود نماییم  . اما در بخش دیگری از فرمایشاتتان از عملکرد بیست ساله حاج آقا موحد انتقاد نموده اید .

البته اگر نقد سازنده ، و بدور از بدبینی و فارغ از هر کینه و عداوتی باشد باعث پیشرفت شخص و درنهایت اجتماع میشود ، اما اگر نقد از روی حسد ، دنیاطلبی ، قدرت و یا منیت باشد نه تنها پیشرفتی در اصلاح امور حاصل نمیشود بلکه روز به روز شاهد پسرفت و عقب ماندگی جامعه مان می باشیم .

جناب آقای  بزرگواری جایی را که شما آنرا دکه خواندید ، اولا ؛جایی است که از حقوق آحاد مردم جامعه دفاع میشود . ثانیا ؛ زیبنده نبود که چنین جایگاهی را جنابعالی دکه بنامید  . ثالثا ؛ ما بخود می بالیم که همان جایی که شما آنرا دکه می دانید ، سالیان ، سال توسط سیدی بزرگوار ( حاج آقا موحد)   از حقوق تضییع شده  من و امثال من ، احقاق حق شد ، تا امروز بتوانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم و فردی مثمر ، ثمر برای خود و جامعه مان باشیم . واما در جایی دیگر عملکرد این سید بزرگوار را که زندگی خود را وقف پاک کردن غبار محرومیت از سر روی کهگیلویه بزرگ قرار داد را مورد نقد قرار دادی .

جناب آقای بزرگواری تا حالا از خودتان پرسیده اید  زمانی که آقای موحد وکالتی مردم را به عهده گرفت حوزه انتخابیه اش چه وضعیتی داشت ؟  حوزه ای که از باشت و بابا کلان شروع میشد تا سیلو کلوار و بهمئی و مرزهای ایذه و باغ ملک و چهار محال بختیاری ادامه پیدا میکرد.  آیا تا حالا از خودتان سوال کرده اید ، چنین حوزه ی عریض و طویلی که محرومیت از سر رویش میبارید ، آب داشت ؟ جاده داشت ؟ فضای آموزشی و بهداشتی و رفاهی و ورزشی داشت؟ مدرسه و دانشگاه داشت ؟؟

اما بگذار قبل از اینکه جنابعالی جواب سوالات من و خیلی از مردمان دیارمان را که از اظهار نظر شما در مورد شخصیت کاریزمای حاج آقا موحد نگرانند بدهی ، خودم جواب سوالاتم را راست و حسینی پاسخ دهم . ما حوزه انتخابیه ای داشتیم که بیشتر نقاط آن نه آب ، نه جاده ، نه برق ، نه مدرسه ، نه بهداشت ، نه فضای آموزشی  و …. نداشت . من مثل بعضی آقایان نمیگم همه امکانات را حاج آقا موحد برای این حوزه به ارمغان آورد .

اما میگویم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون های پاکی که برای اعتلای این سرزمین بر زمین ریخته شد و رشادتهای جوانان سرزمینم و  تلاش های مستمر این سید جلیل القدر و پیگیرهای  ایشان در چند دوره نمایندگی خود در خانه ملت و فارغ از هر منیتی ، باعث شد تا زیر ساخت های دیارمان برای بخش شدن و شهرستان شدن مهیا شود تا ما امروز  تبدیل شدن آنها را به بخش و شهرستان در روزمه کاری خود بیاوریم و در لیست افتخارات خود بگنجانیم . 

جناب آقای بزرگواری آیا تا حالا از خودتان پرسیده اید که برق کهگیلویه در زمانی که حاج آقا موحد نماینده مجلس شد چگونه بود ؟ و زمانی که حضرتعالی آنرا تحویل گرفتی چه وضعیتی داشت ؟

سید بزرگوار خیلی سالها قبل تر از زمانی که جنابعالی در میتینگ انتخاباتیتان در شهرستان بهمئی وعده کارخانه تراکتور سازی را به مردم آن دیار بدهید . حاج آقای موحد پست برق ۱۳۲کیلو ولت کهگیلویه را بنیانگزاری کرد  و آنرا در سالهای آغازین دهه هفتاد به دست رئیس جمهور وقت  افتتاح نمود . و  امروز  پس از سالیان ، سال هنوز قلب تپنده دهدشت و قلعه رئیسی و دیشموک و حومه بخش مرکزی می باشد .

در حالیکه قبل از آن برق ما از طریق خط ۳۳کیلوولتی که از سمت دوگنبدان می آمد تامین میشد  .  و هر روز شاهد نوسانات و ناپایداری های زیادی در حوزه برق بودیم .راستی یادم رفت بپرسم بعد از دوره بیست ساله حاج آقا موحد ، چند پست برق برای پایداری برق این حوزه انتخابیه احداث نمودید .

فراموش کردم بپرسم در بخش کشاورزی که حضرتعالی در دوران وکالتتون عضو آن کمیسیون بودید برای دشت های هموار و منتظر آب حوزه انتخابیه ات چه کارهایی انجام گرفته است ؟ تا یادم نرفته بپرسم کارخانه سیمان سپو و پتروشیمی که کلنگشان در دوره نمایندگی حاج سید محمد موحد به زمین زده شد . چه مقدار پیشرفت فیزیکی داشته اند ؟

در پایان از خداوند منان خواهان و خواستاریم که آلام همه ما را از مهر و محبت ، نسبت به هم مملو گرداند تا بتوانیم با همکاری و همیاری هم کهگیلویه بزرگ را آنطور که شایسته مردمانش میباشد بسازیم . و فارغ از هر طیف و گروه دست به دست هم برای آبادانیش تلاش کنیم .

خداوندا ، خدایا  ؛ توفیق روزافزون و عاقبت بخیری را شامل حال همه آنهایی گردان که حیات و مماتشان در جهت آسایش و خدمت به خلق تو سپری می شود  . آمین یا رب العا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی